Snart slut...

... på semestern. Har bara en knapp vecka kvar...Inte är vädergudarna på min sida heller.

Kom hem från en härlig vecka på Öland i söndags. Där hade vi bra väder, var till och med strandväder 3 dagar!
Vi har gjort en massa samtidigt som vi latat oss...

Spela Yatzy, kan göras på olika sätt.... med frukt som vinst tex ;-)

Stranden i Köpingsvik är fin-fin!


En dag i stormiga Byxelkrok måste man ju ha, så mysig liten håla med charmiga små sjöbodar och trevlig shopping & god mat! Vi hade tänkt att ta bilen över till Gotland, men den dagsturen var inställd pga stormen så det blev att åka hem igen. 

Hade besök av Anna-karin med familj, söta Leo hade blivit stor sen sist, såklart är ju redan 4 månader ;-)

En kollega från jobbet var och tältade med sin familj så dom bjöd vi hem till oss på fika. 
Mer besök kom och vi fick sällskap till Ölands djurpark, som är otrolig med både djur, tivoli och vattenland...

Snyggaste apan i stan *ler*

Tivoli hade dom oxå! Kanske att mina barn var liite stora, men fanns andra
lite mindre barn som tyckte det var toppen...




Klara färdiga gå! Här tävlades det glatt bland stora å små...

Vi bestämde helt enkelt att ingen vann... lugnast så!

Nu är det bara 3 lediga dagar kvar av min semester! Som såklart varit toppen på många sätt! Vill inte ha den ogjord, men en del saker vill man ha och göra mer av...

over and out

Kommentarer
Postat av: Petra

Öland får bli nästa års resmål med Liam ser jag. Har själv aldrig varit där, så det kan ju passa bra L



KRAM kram

Postat av: ElisabethT

Vädergudarna, jag måste ha gjort något fel...För solen har bara lyst med sin frånvaro.

Jag får hoppas på dessa sista dagar jag har nu.

Körde Felicia till ridlägret imorse. Hon vaknade 04:39, resfebern på topp.

Öland såg ut att bjuda på mycket.

Vill höra live hur det var.

Njut nu de sista dagarna.

kram kram

2009-08-03 @ 09:55:30
Postat av: Ita

Ja du... det är en riktig skit sommar vi har i år.... igen.... =(

Hoppas att det är fortsatt fint väder på Öland, då vi ska dit snart, blir sååå nyfiken på Köpingsvik så det kanske blir en utflykt dit.

Kram Kram

2009-08-03 @ 19:23:43
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Marie Gustafsson

Ja, Öland är bara BÄST!!! Njut nu dina sista dagar, det ska ju bli sol nu resten av veckan!!

Hoppas vi ses framöver! Kram!

2009-08-04 @ 09:24:51
URL: http://marieg-scrapblog.blogspot.com/
Postat av: malin

låter som en fin semester... hoppas att de sista dagarna blev bra och att det varit ok att börja jobba :) nu är jag hemma igen, jobb imorgon - vi kan väl ses någon kväll? :) kramar

2009-08-09 @ 09:51:49
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback