Snart dags...

...för Scrappening 2008!!!!

Som vi har planerat och kämpat för att detta ska bli bra! Det känns som en evighet sen vi började, nu är det bara 2 dagar kvar! Har så klart [som vanligt] en del kvar i sista sekunden...har absolut inte packat nåt, eller vad som värre är- inga foton framkallat! Men det får jag fixa hemma i morgon natt efter vi har fixat klart i lokalen!

Veckan har varit tuff....
..mina härliga goa vänner [pekar uppåt], brukar ha som hejdå fras- "gå och rädda lite liv nu", när vi pratas vid på telefon på jobbet. I tisdags var det på riktigt! Det kom 5 larm under mitt arbetspass!!! Så det gällde att vara på topp!!!
Det gick bra, men efteråt var jag helt slut!!! Stackars Cecilia- min kursare som jag lurat på ett jobb på akuten och som går bredvid mig nu *ler*
När jag kom hem på kvällen stod dessa i kylen och väntade
[märker ni att han varit gullig och tagit grovt bröd till mig och vitt till sig!!]:

Tack älskling!!! För goda smörgåsar och en trevlig kväll i soffan!!!

Har skapat en del, här är några kort:

Åter igen till kollegorna...Nya Sassa fras papper!

Samma här!

...och här!

Nu ska jag fixa det sista till mina kurser i helgen :-)
På återseende!

Kommentarer
Postat av: elisabethp

åh..det ska bli såå skoj i helgen! Vad roligt vi har haft när vi planerat allt! Tack för senaste planerings-kvällen,o tack för supergoda smörgåsar som du fixat! Vi ses ikväll i lokalen,på med träningskläderna igen för här ska bäras bord o stolar!! Kram sålänge!

Postat av: Ita

Nu har man väntat i ett helt år på denna helg och snart e den här!!! Nu får jag bara hålla tummarna för att jag orkar vara med... att jag orkar sitta länge, får nog ta med mig en kudde som mjukar upp det hela lite... Men jag SKA komma om än så en liten stund!!!!!!!!!!!!!!! Därmed basta!

Krma Vännen

2008-10-24 @ 10:09:37
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Maria T

Hejsan!

Skall bli så kul att träffas i helgen....vill inte tänka på hur längesedan det var...hmmmm..

KRAM ses imorgon!

2008-10-24 @ 10:35:54
Postat av: Erica

Underbara kort :0)mmmm räkmackor mums..

Ses på lördag. Kram kram :0)

2008-10-24 @ 12:48:26
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: malin

åhhhhh pirrpirr imorgon är det dags - på riktigt!!! tänk vad tiden gått fort ändå... ses om en liten stund kramkramkram

2008-10-24 @ 17:05:46
URL: http://mallafors.se
Postat av: Petra

Finfina kort!!

och ett stort tack till er som alltid gör så att vi har det så bra under Scrappening helgen.

kramelikram

2008-11-14 @ 04:58:18
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback