Minns ni tjejkvällarna!?

Ikväll har det varit en sådan här hos mig :-)
Fast då har det varit lite yngre tjejer! Precis som jag minns från när jag var i dotterns ålder...
Så här såg det ut när det var dags för tacos:

Detta började för flera veckor sedan, erica fick lite tips av mig till inbjudningskort....
Så det gjorde hon- festen är hennes och Michelles så tillsammans har dom
fixat massor med aktiviteter som det har hållts på med här...
Chokladleken- ett populärt inslag:

På med mössa, halsduk och vantar- tag sedan kniv och gaffel och sätt igång!
Nästa tjej som slår rätt på tärningen tar över *ler* Stressfaktor=hög!

Ser ni; till och lillebror fick vara med en stund! Tack gumman vad snällt av dig!!!
Nu ska jag ut i husvagnen- deras nattförvaring :-) och smygfota lite!
Tänk 8 st som just nu ligger där och ser på Beck- film. Det är den senaste passionen!
__________________________________________________________
Hej hej

Kommentarer
Postat av: malin

åhhh vad roligt och mysigt och härligt... det ser verkligen ut precis sådär som det ska vara! :) kram på dig vännen

Postat av: nancy

Gud vad roligt kan man få bli 12 år igen :)

Och vad gullig mamma du är som "låter" tjejerna få vara hos er :)

Ses sen...kram

2008-10-13 @ 09:03:27
URL: http://pinknanc.blogg.se/
Postat av: Annika

God mat och en massa tjatter och lek...precis som en rolig tjejträff ska vara!Har dock själv aldrig lekt chokladleken! Ser lite klurigt ut :0

Kram Annika

2008-10-14 @ 17:02:52
URL: http://mellbina68a.blogg.se/
Postat av: mojje

så underbart härligt



-tänker tillbaka på gamla tider-

/marit

2008-10-16 @ 20:10:54
URL: http://mojmojmoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback