Spegel spegel....

...på väggen där.
Alltså i måndags efter duschen råkade jag titta upp när jag passerade spegeln på väggen....vem är det??? Var min första tanke! Tills jag insåg att det var JAG!!!
Tänkte lite förstrött att det var nån annan tills det faktiskt gick upp för mig; -det är bara JAG SJÄLV som har skapat detta.....det är också bara jag själv som kan göra något åt det!
Visst, kanske kom det inte som någon överraskning direkt, men man måste helt enkelt få känslan av att göra något åt det!!! Nu har jag den!!!
Så sedan dess har jag "sytt igen" munnen med björntråd!  Ja nej, inte helt då för prata, babbla, skratta -det kan jag fortfarande *ler*
Det började med mitt nya jobb,  gick ner 3 kilo! Toppen tänkte jag detta är bra för mig!
Sen kom USA resan, efter det renoverades köket....ja ni fattar själva. Sen då när man har alla möjligheter i världen att göra god och nyttig mat, då har man redan lagt ribban fel....
Hux flux har jag gått upp dom 3 - ok, tänker jag det är inte så farligt, men dessutom har det kommit 2 kilon till!!!!  Nu efter denna veckans kämp har jag i alla fall gått ner c:a ett kilo!!! 
Vill gärna ner till januari vikten innan semestern!!!! Så håll tummarna för att jag klarar det!
_______________________________________________________________

Idag är det ju mors dag!
Så till alla oss mammor!!!!!
Varsågoda:
92238-577

Ett kort jag gjort det sista:
92238-579
Kort åt en tjej på jobbet som har en hel familj att uppvakte av olika anledningar!


lite fler...

Ha det så bra så länge!!!!
Kram i sommarsolen :-) 




 

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Ja vem är det som kikar på en i spegeln, inte alltid man känner igen den filuren....
Trött och nyvaken.... Med påsar under ögonen.
Inte kan det vara jag? Jag är ju bara 25+ Hihihihi
Men man kommer igenom dag efter dag och för det mesta är allt bra eller hur?
Men kilona kommer ikapp hur man än gör :)
Kanske ett bättre liv efter semestern?
Kramkram Aase

Postat av: Ita

Vet PRECIS hur du menar och känner dig, till slut kom jag till den punkt som du säger, det e ju jag sóm skapat och JAG som kan göra ngt åt det... Fick riktigt panik men det är jag glad åt idag då jag gått ner 4 kg! (eller hade iaf.... gick upp 1 kg förra veckan... *sur*). Kämpa på och lycka till!
Kram

2008-05-25 @ 21:39:34
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Petra

Öhh,du är inte ensam om att känna så där hjärtat. Min självkänsla har fått sig en riktig törn som du kanske förstår?! Jag tycker iaf att du är jättefin.
kramar Petra

2008-05-25 @ 21:51:07
URL: http://petraspyssel.blogg.se
Postat av: nancy

De fixar du.Du har ju en vilja av stål och du har gjort de förut.Kämpa på och lycka till.
kram

2008-05-25 @ 22:18:18
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Lena

Ville bara säga "otroligt vackra kort" och "välkommen till klubben". Tur att det inte är så många kalorier i kaffe :-) Jag håller dock med Petra: Du är jättefin precis som du är! Men jag håller tummarna för att du når det mål som du satt upp.
Kram

2008-05-26 @ 09:14:48
URL: http://lenasscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Maria

Har en sak i min blogg till dig *skäms*. Bättre sent än aldrig va?
Den där spegeln har jag också. Ständigt något att slått mot men jag, som alla andra, tror du fixar det. Lite järnvilja så... :-)

Kram Maria

2008-05-26 @ 10:45:45
URL: http://copyrightmaria.se
Postat av: Pia

Spegel spegel på väggen där som säger att du är vacker ändå!!!!
Men jag håller tummarna för dig....och du fixar det så klart, som allt annat.
Kram Pia

2008-05-26 @ 21:13:25
Postat av: Anna

Men så fina kort!

Sommarkramen Anna

2008-05-27 @ 15:51:28
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: malin

underbart fina kort vännen... och oavsett vad spegeln säger - vacker är du ändå!!! men jag förstår dig, är man inte kompis med det man ser måste man försöka ta saken i egna händer och göra något åt det *you go girlie* kram!!!

2008-05-27 @ 22:03:10
URL: http://mallafors.se
Postat av: Anneli

Nåt konstigt med min spegel oxå!! *L*
Kämpa på!
krAM Anneli

2008-05-28 @ 11:02:26
URL: http://anneli68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback