Los Angeles del 4

Ok, hoppas alla haft en bra vecka! Här hemma går det låååååångsamt.... med köket alltså! Livet går som vanligt i 180 knyck :-) Har jobbat 60 timmar på en vecka nu.....ja ni fattar! Typiskt mig *ler*
I fredags var jag ledig- eller i alla fall inte på jobbet. En sväng till Ikea för inköp av fläkten, sen var det hem och skruva "lite" skåp med tillbehör...
Har jobbat helgen som var och ska även jobba denna helgen.
 Mikael och mammas sambo Kjell jobbade som tusan här hemma helgen som var, skruvat och skruvat.....mamma var så gullig och tog med sig barnen för att hälsa på Elliot, mat gjorde hon med, både lördag och söndag!

TACK MAMMA OCH KJELL FÖR ALL HJÄLP I HELGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Söndag eftermiddag var det dags för tjejernas första match! Mot Kortedala, vinst med 5-2 go girls!!!
________________________________________________________________________________
Lite mer från LA:
Vi var en heldag som turister från 8-22.30 :-)
Först ut [så klart] en sak jag lovade mig själv.....
92238-520
Alltså jag åker inte hem utan.....puh!

_____________________________________________
Blev inte så mkt denna gången...men har liksom inga riktiga möjligheter att sitta vid datorn...
Nu är det mesta uppe i köket.....en del ändringar ska till som maken så klart missuppfattat...ja ni vet vad som helst kan hända när man inte är hemma!
Igår- onsdag hade jag kurs på Arkivet, 8 härliga glada nyfikna tjejer som med brinnande iver skapade efter mina 2 USA lo´s [kommer snart på bild :-)
Idag har Elisabeth varit här och kaklat det mesta av väggarna bara murstocken och vid fläkten kvar i kakelväg!!!
Tyvärr hade snickarn gjort nån mätmiss....så det är lite snett...men det får vi dölja på nåt vis och bänkskivan ja- det får vi fixa på nåt annat vis.....så det är lite sånt vi råkar ut för som gör att vi inte blev klara som vi trodde- typ idag...
Sen är ju golvet kvar med....
Har fått lite hjälp med rör och annat av Mikaels kompis pappa
TACK IVAN!!!!!!.
Lovar lite foton i dagarna....ska bara hitta sladden till kameran..
Sov gott mina vänner så ses vi snart igen!!

Kommentarer
Postat av: malin

oj oj oj... 300 knyck som vanligt... ta det lugnt också tjejen, så du inte tar slut :) vi är ju många som vill ha dig fungerande kvar :) hoppas vi ses snart, det var alltför länge sedan... ska bli kul att se bilder från ditt nya kök också *kram*

Postat av: Ita

Ja såååå nyfiken på bilder, vill se både köket och toan!! Om du kommer på sön så har jag med mig lite (typ 200) thailand kort =)
Kram

2008-03-07 @ 16:45:46
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Petra

Det ökända fotot i alla fotoalbum hos dom som varit i L.A. Du vännen, du tar d väl lite lugnt va?!!!
puss i pannan
Petra

2008-03-07 @ 21:27:55
URL: http://petraspyssel.blogg.se
Postat av: Anonym

puh...ja blir stressad av att läsa hur ni har det med renovering, ungefär som vi hade det i 2 års tid....BRRRR VAD DET E JOBBIGT!! mEN FINT BLIR DET!! SEN BLIR MAN GLAD, kan tänka mig att pappa vart där å grejjat oxå,rastlös som han är ! (ja antar att det e han) :)
kram på dig å lycka till med allt !!

2008-03-07 @ 21:38:49
URL: http://LBenazic.blogg.se
Postat av: Aase/ängel60

Verkar som om resan till "over there" var enormt lyckad.
Nu längtar jag till mässan.... Kram Aase

2008-03-08 @ 22:36:01
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Tin@

Vad du låter stressad Malin, ta det lugnt och glöm inte att andas på vägen...Kram Tin@

2008-03-10 @ 09:06:12
URL: http://www.tinadesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback