Rapport från mässan!

Så var då mässan över....lite sorgligt men skönt!
Så kul att träffa alla IRL!!
Många kände man ju sen innan men t.ex träffade jag mina DT- kollegor!! Kul!
Ni missade väl inte västnytt nu ikväll?? Där var min kollega Annika (lillajo) med!!! Kul tjejen!!
Bra reklam för handstämplat!! Eller hur Anna!

Jättekul var det i alla fall! Fick handlat lite smått....ja, ja ni vet ju hur det är!
Och Tina vet du, det fanns pärlor med! Billiga OCH snygga *fniss*

Här får ni se lite bilder från helgen!
92238-30
Här är "vår" monter innan allt folk kommit imorse!

92238-31
Susan, Anna och jag i full gång att kränga prylar!

92238-34
Liten ego bild...*fniss*

That´s all for now!!!
Imorgon kommer bilderna på allt jag gjort till mässan så kika gärna in igen!

Kommentarer
Postat av: Malin R

Kul o se dig på plats! Åh, så nöjd jag är med mina pärlinköp!! *S*
Vila upp dig ordentligt nu efter två intensiva dagar!

2006-09-03 @ 21:38:40
Postat av: Emma

Vad roligt ni verkar haft, alla som var på mässan!!

Postat av: Tinafina

NÄÄÄÄÄÄ, jag vill inte höra!!!! morrr..ville oxå kommit dit, men hann inte då vi var på bröllop. Jag hjälpte till att skriva upp alla presenter och sånt och det tog sin tid..(ca 100 gäster).
Det skall bli kul att få se vad du hittar på för nåt i pärlväg...
Kram på dig!

2006-09-04 @ 22:11:25
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Kul att se dina bilder från mässan!! Ni verkade ha så himla skoj trots stressen. :-) Och så snygga halsband du gjort i senare inlägg!! Imponerad!
Kram ÅsaF

2006-09-05 @ 16:45:28
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Hallvardsara

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2009-03-17 @ 09:27:18
URL: http://hallvardsara.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback