På tiden!


Första advent ...redan. Ja, klart jag vet att man bara tänder första ljuset idag, men tycker det är fint med ljus!


Har uppdaterat mig både på pynt å stak fronten *ler* Nu blev ni allt nyfikna va!? Klart det alltid finns en dubbel betydelse i vad jag skriver...

Vet, det var länge sen jag skrev här... fy skäms på mig!
Kan man skylla på -att det varit mycket runt omkring??? Nä, tänkte väl det...

Så ok, vad har hänt sen sist... hmm... massor faktiskt...
Finns en alldeles särskild anledning till att jag just nu kom på att det var dax att uppdatera här...
Tack hjärtat ;-)


Ja, i veckan har det varit kvällsjobb- eller är rättare sagt! Jobbar kvällar även på helgen!
Har haft barnen hos mig efter jobbet idag, en mysig kväll med mat å tv- passade trötta mamman fint! Fick hjälp av tonåringarna att hämta vinterdäcken hos Nina med- äntligen kan man ha dom till nåt *ler* nädå... tack Felix å Erica!

Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker! Jag å Marie en hel vecka på Teneriffa! Ska bli så härligt! Bara vi två- god mat och gott vin, sol, bad och fniss en heeel vecka *ler* Får se om vi kommer hem alls...


Hade oxå min sista "uppkörning" och praktiska tenta för 2 veckor sen, har pluggat HLR-instruktörsutbildning, hunnit med både steg 1 och 2 i höst, jättekul!
Hade dessutom julkortskurs på Arkivet. Dom var riktigt nöjda med min kurs i Distress-teknik. Skönt, var länge sen jag hade kurs nu...

Så klart är det redan nästa dag- undrar varför jag alltid ska göra allt på nätterna, kommer jag nånsin växa ifrån det?! Men det är ju så mycket man vill göra... helst samtidigt!
Kan man tex prata i telefon samtidigt som man lägger barn? Svar- NEJ, det går inte, dom är alldeles för nyfikna... man får istället ha massor av kortare samtal och lägga barnen flera gånger ;-)

Är nog dax att hoppa i säng nu... har lovat att drömma nåt alldeles speciellt- det vill man ju inte missa *ler*

Ursäkta den knasiga uppdateringen, men nog har väl alla facebook nuförtiden?? Eller är det bara jag som är så ungdomlig och tror det ;-) Så om det dröjer till nästa får ni nöja er med dom korta dagliga inläggen där *ler*

första advents kram
M

Kommentarer
Postat av: Annika

Det verkar som om det bara är du och jag vakna ler. Min uppdatering var ju inte igår heller...resfeber nu, åker om endast några timmar! Ha en trevlig resa, kramar Annika

Postat av: Lina

här har du en som vägrar facebook :)

hoppas att du får en riktigt härlig semester!

kram på dig

2009-11-30 @ 08:32:46
URL: http://ltannerfalk.se
Postat av: ElisabethT

Våga vägra facebook...

Jag kikar hellr in här och tittar på mysiga ljus...

Tack för senast!

Var la du dom bilderna? jasså på fb...

Ha det fantastiskt skönt å kul på Teneriffa nu.Kram kram

2009-11-30 @ 12:56:05
Postat av: Marie Gustafsson

Jo, har förstått att det händer en hel del spännande i ditt liv nu *ler

Hoppas ni får en helt underbar resa. Kram!

2009-12-09 @ 19:11:26
URL: http://marieg-scrapblog.blogspot.com/
Postat av: Aase/ängel60

Låter verkligen fullt upp. Men det är väl så livet är ;)

Må gott och hoppas semestern var skön

Kram Aase

2009-12-09 @ 20:16:56
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: malin

vet inte hur länge du skulle vara borta, men jag hoppas att du har haft det jättemysigt... kram på dig vännen

2009-12-12 @ 17:00:39
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback