Ledig dag i solen...

Har jag haft idag, helt otroligt skönt!
Hade ju så klart oturen att jobba hela den härliga helgen... så jag tog igen det idag! Med sol i massor och friska vindar vid vattnet! 3 inköpta veckotidningar- som jag för övrigt inte köpt på flera år :-)

I veckan som gick var ju barnen hos M, jag fick då tid att göra lite annat... Som att ha en härlig kväll i trevligt sällskap på ett mysigt ställe med utsikt och god mat å dryck...

I stormen blev det oxå lite promenad och utsikt från det stora berget här hos mig...

Imorgon blir det utbildningsdag på Lindholmen med halva gänget från jobbet! Alltid lika trevligt att ses utan smurfblå pyamas på sig ;-)

Hampus har precis kastat sig ur duschen, han hann knappt ta på sig förrän han sprang upp till Niklas, grannkillen! Söta! Han sa när vi kom hem- Mamma, ser du att mitt rum har saknat mig! Jag har oxå längtat! Gulliga unge!

Erica spelade match igår och förlorade mot ett lag med skit taskig attityd... ingen glad tjejsamling jag hade i bilen på vägen hem...
Men idag var det bättre. Vi har chattat på msn hon å jag i helgen... söta dotter behövde lite hjälp med kärleken, tyckte det var praktiskt nu när "vi kan hjälpa varandra med kill problem" ja, vad säger man.... älskar dig dotti!

Nu är det dax att åka och hämta upp henne från träningen.
Bilder kommer i veckan... kanske... får se om jag törs... ;-)

Kommentarer
Postat av: malin

vad härligt att du fick en så fin ledig dag efter att ha jobbat helgen... skönt att kunna njuta lite :) kram på dig, det var mysigt att ses i torsdags - hoppas vi ses snart igen.. kramar

Postat av: ita

Skönt att det ändå går bra att vara hos båda och det måste vara underbart härligt att få Hampus komentar.

Kram

2009-06-01 @ 21:27:23
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Annika

Skönt med egna lediga dagar...njut och ta hand om dej! Härligt att barnen upplever detta som nåt positivt och att allt går så bra. Kramar Annika

2009-06-01 @ 22:14:26
URL: http://mellbina.blogg.se/
Postat av: Maria T

Skönt att du oxå fått en dag i solen!

Kram

2009-06-01 @ 22:32:52
Postat av: Erica

Saknade dig i torsdags..... men du kommer väl på söndag eller?? Kram kram Erica

2009-06-02 @ 08:19:15
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: elisabethp

Äntligen lite bloggning från dej! Kanske jag ska ta tag i det också... TACK för senast! Hoppas vi kan göra om det igen. Det var vääldigt trevligt!

Hoppas du får fler soliga lediga dagar!

kramkram

2009-06-02 @ 08:44:22
URL: http://elisabethp.blogg.se/
Postat av: ElisabethT

Skönt med sol, det ger energi.

Hade tänkt mig sol idag men se jag upptäckte(?) att huset behövdes städas.Passar på när bara jag e hemma, då går det undan.

Kärleksproblemen...ja de har vi hört om även i detta huset ;O)

Kram kram

2009-06-02 @ 09:58:54
Postat av: Anneli

Och så snabbt du sög åt dig de "bruna", varma, härliga strålarna då!! Såg så sommarfräsch ut när jag sprang på dig i affären!

krAM och trevlig helg!! /Anneli

2009-06-05 @ 22:00:27
URL: http://anneli68a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback