Jobb, jobb, jobb...

Det är vad som stått på mitt schema sen skärtorsdag... och gör fortfarande!
Har jobbat kvällspassen hela helgen...
Tänk om man vetat hur vädret skulle bli, då kanske jag hade kunnat få till ETT dagpass...
Vill oxå sitta på en altan och grilla...dricka vin...umgås...

Vi har i alla fall haft det bra på jobbet! Har allt kunnat umgås vi med! Fram tills igår eftermiddag, då hände det nåt...
Det var som om alla blev sjuka på samma gång! Jag tycker i och för sig att det är kul när det händer nåt!
Var så trött igår kväll när jag kom hem...

Beställt sängar har jag gjort med!
Ok, Nina, Sara, Jennie, Erik och alla andra, NI VANN!!!
Det blev en 160 säng till mamman....var sin 90 till barnen.
Jag hade tänkt att köpa en 120 säng....vilket liv det blev!!!  - Det kan du ju inte ha!!! Hördes i kör på jobbet!
Huvudgaveln ska jag göra själv...av nåt fint tyg så småningom. Blir toppen! 
Kan ju tyvärr inte ha mitt älskade köksbord.... har beställt ett annat med skivor så det kan bli större, eftersom det faktiskt var ett snyggt bord så är leveranstiden 9 veckor... Under tiden tar jag mitt ärvda lilla runda bord som sen ska stå i vardagsrummet.

Så nu börjar det mesta falla på plats, är bara soffa och soffbord som är kvar att fundera på...
Såklart oxå en himla massa kartonger kvar att packa...tur att jag är ledig på torsdag då blir det till att packa järnet!!!

Hoppas ni har haft det skönt i solen, och njutit av ledigheten!
Kram 

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas att påskhelgen var ok trots jobb ;) du får väl lite ledigt nu till helgen? säg till om du behöver hjälp med något kramar

Postat av: Anneli

Sängar beställda! Och hur blir det med lev? Hemlev? Behöver du hjälp? Säg bara till!!!

krAM Anneli

2009-04-14 @ 08:56:38
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jo tack en ledig härlig helg har det varit. En hel del sol med. Nyfiken på ditt nya boende, bilder?

Kram kram vännen.

P.S Klart att du ska ha en 160 säng.

2009-04-14 @ 14:04:30
URL: http://lcarlsson.wordpress.com
Postat av: Ita

Håller med de andra, tur att du köpte en stor säng! Väntar spänt på att få se bilder från insidan! när flyttar du?

Å du vännen, du behöver inte ha dåligt samvete, inte för någonting!

Kram

2009-04-14 @ 17:31:57
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Erica

Har varit och tjuvkollat lite på ditt nya hem.... finfint. Du kan mitt nummer om det är något;) Kram kram Erica

2009-04-15 @ 09:59:25
URL: http://ericasscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback