Nyfrissad!

Äntligen!
Skulle ju fixat mig i håret lagom till Ellots dop egentligen....men ,men det är inte lätt att få tiden att räcka till alltid!
Så här blev det i alla fall:
92238-567
Wow! Mamma! Utbrast den rare sonen när han kom hem från fotbollsmatchen
Vad modern du är! *ler* Söta unge!!! Det värmer gott i modershjärtat!

Annars går dagarna med full fart, hinner inte blinka förrän det gått en hel vecka.
Idag har vi lämnat in bileländet på verksta´n....får väl se om vi har råd att lösa ut den....

PS kursen är ju i full gång med, så kul och vansinnigt inspirerande det är så att man önskar regn, rusk och ledighet...så man med gptt samvete kan sitta inne vid datorn och fixa med foton!
Fast såklart är jag jätteglad över det fina vädret! Särskilt igår, när jag plötsligt blev helt ledig!!!!
Tvätten hänger ute och luktar gott, lite ogräs har jag hunnit med att få bort OCH jag har hunnit lata mig i solen plus haft en kompis här på lunch!!! Blivit fixad i håret och färgat fransar och bryn hann jag med också!!
Verkligen toppen!!!
Nu ska jag göra några kort till en arbetskamrat som beställt!
Bilder kommer snart!
Kram på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Maria T

Hejsan vännen!
Vilken babe du är!!;) Jättefin!
Du får gärna ringa lr messa mig om du blir "ledig" sådär någon mer gång!
KRAM

2008-05-08 @ 21:41:38
Postat av: Aase/ängel60

Vad snygg du blev, sommar fräsch vad härligt!
Kram Aase

Postat av: malin

hallå SNYGGING!!! shit va bra det blev - värsta bruden ju! hampus har helt rätt, du är modern ;) tänk om jag vågade också... kramkram, ha det bra - vi kan väl höras om en fika snart ;) och det där med PS... shit vem har tid med såååå mkt kul!?!?!

2008-05-09 @ 10:51:23
URL: http://mallafors.se
Postat av: Elisabeth

WOW!!
Säger jag bara. Kanonfint. Ha en trevlig helg.
kram Elisabeth

2008-05-09 @ 16:26:30
Postat av: Maria

WOW vad snyggt!!
Passar dig perfekt =)
HA en skön helg!
Kram Maria

2008-05-10 @ 19:32:45
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Therese

Är här en hel del men är alldeles för dålig på att skriva kommentar, ska bli bättre jag lovar:)
Ville säga att du verkligen passar så bra i din nya frisyr, jättesnyggt!

2008-05-12 @ 13:17:41
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/
Postat av: Annika

Jättesnyggt. Alltid kul att göra nåt nytt med sig själv.Kram Annika

2008-05-13 @ 19:21:27
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Oh la la så snyggt Malin!! :-) Kram Åsa

2008-05-17 @ 12:04:39
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback