När man inte trodde det kunde bli värre...

...så blev det värst!!
Alltså det handlar om bilen....som ni säklert ALLA vet vid det här laget så är den trasig.
Vi fick en tid hos bil-doktorn i torsdags, äntligen tänkte jag, då har jag bil till helgen när jag ska jobba!!
Jag trodde väl att det inte var så allvarligt....
Men ack så jag bedrog mig! Dom ringde i fredags och talade om att topplockspackningen [heter det så?]
var kass- och det i bästa fall....... så helt plötsligt står man vid en utgift på sådär 15 000.....i värsta fall måste man byta MOTOR!!! Alltså hallå! Ska det vara så här.....

Så nu är det moppe till jobbet som gäller, tur att det ät sommar på gång och inte vinter.....
Bilar ska ju bara tvättas, tankas och sen köras! Pisspotta- dumma bilen!!!
___________________________________________________________________________

Sitter sena kvällar vid datorn och försöker frenetiskt hänga med i PS kursen!!!
Det är så mycket nytt varje dag!!!
Men lite har jag lyckats med, gjirde som man skulle till utmaningen men hann inte ladda upp. Kommer här i stället:

Före:
image572

Och efter en hel del justeringar:
image570
Jättekul! Vilka skillnader man kan skapa!!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Roligt

Postat av: mingla

får jag fråga dig en sak?

2008-05-13 @ 09:45:38
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Anonym

Man kan säkert göra hur mycket kul som helst på PS. Tyvärr fattar jag inget av sånt där...Tråkigt med eran bil,allt blir genast så dyra, sura pengar när det är nåt som går sönder! Bilar ska bara funka och tankas...bra att du ändå har din moppe! Kramar Annika

2008-05-13 @ 19:27:14
Postat av: MarieG

Men alltså, hur dyrt får det bli... Hoppas den blir som ny sen när de fixat detta då.
Vad duktig du är med photoshop kursen... önskar jag hade mer tid att sitta med sådant, det är himla kul!!!
Ha det bra!
/MarieG

2008-05-13 @ 20:10:35
Postat av: Aase/ängel60

Typiskt med bilar..... Usch Fy & Bläää. De ska bara fungera eller hur? Hoppas det löser sig till det bästa. Tur att vädret är ok om du ska åka moppe eller har du regnställ?
Ser så jätte kul ut med fotokursen ångrar att jag inte anmälde mig. Snygga foton du gjort. Kram Aase

2008-05-14 @ 12:09:22
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: malin

neeeej... var det så illa alltså... fy sjutton... inte vad man behöver precis (jag fattar - Marcus har fått diagnos på sin bil nu och prislappen var ungefär densamma)... men fotot är ju hur bra som helst - visst är det kul, när man väl har tid... jag tycker det går väldigt fort fram, hinner inte med *kramar*

2008-05-14 @ 13:53:36
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback