Fredag den 13:e, inte alltid en otursdag...

Äntligen!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har fått hem BILEN!!!!! HEL!!!! Alltså den är lagad!!! Och servad!!!
Tusen miljoner tack
KOMPIS för hjälpen, jag är dig evigt tacksam!!!!

I tisdags var det skolavslutning:

Alla barnen fick en ros av fröken Jeanette! Sista året de hade henne-
tråkigt och sorgligt märker man på dottern.....


En bamsekram av älskade fröken Ylva som vi tyvärr inte får fortsätta ha....
Världens bästa fröken!!!!
_________________________________
Vi hade en härlig dag jag och barnen trots att det inte blev som planerat....
jag som fick en bonus-ledig dag hade tänkt mig en dag vid vattnet....
Blev istället en dag på stan med barnen, handlade till vår resa
som blir av om precis 2 veckor!!!
I år blir det Rhodos! Jag verklligen älskar den ön!!!
_____________________________________________________________
Trevlig dag i goda vänners lag, dags för Sveriges match mot Grekland!
Detta såg vi på Villan

Så klart man är glad när Sverige vinner!!!!

_________________________________________________________
Inte lika glad blir man när det är såååå nära ett poäng och i SISTA minuten gör Spanien mål.....
_________________________________________________________
Imorgon ska JAG spela fotbollsmatch!!! Ja helt rätt läste du- jag!!!
Det är fotbolls avslutning med Ericas lag, enligt tradition spelar föräldrarna mot döttrarna......
Tur man har kompisar på akutmottagningarna runt om i stan *ler*. 
Nu ska gå ner och krama om Erica och hennes goa kompis Amanda, som ser på tjejfilm-
dags att sova om det ska bli vinst imorgon bitti!!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: nancy

Tack själv kompis.

Vad har man annars vänner till ;)

Men hallå vad har du din sverige tröja FNISS

Ja skit oxå attSpanien fick in de där sista målet :(

Ha de gött

kramiZ

Postat av: malin

härliga bilder :) ja tänk vad nära det är mellan skratt och gråt i idrottens värld... Hoppas att matchen mot tjejerna gick bra - överlevde du? inga brutna ben? glidtacklingar? mål??? kram, hörs snart!

2008-06-15 @ 16:25:10
URL: http://mallafors.se
Postat av: MarieG"

En superfin bild du fått på dottern med rosen...

Sorgligt med avslutningar, men underbart med sommarlov!!!

Låter härligt med en resa till Rhodos..

Ha det bra!!!

2008-06-15 @ 20:14:54
URL: http://marieg-scrapblog.blogspot.com/
Postat av: Aase/ängel60

Hej skönt att höra av dej!!! Hräligt med bilen, och sommarlov är så skönt för barnen.

Ha en bra vecka. Kram Aase

2008-06-15 @ 21:23:45
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack så jättemycket för kommentaren i min blogg.

Hur gick matchen? Jag spelade i tisdags mot en av skolan 6:or, mina ben så möra de var i flera dagar. :O)



Tråkigt när barnen slutar med en populär fröken.



Sommarkramen Anna

2008-06-16 @ 09:11:48
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh va kul att se att du lever! Tror vi alla har mkt just nu. men snart väntar skön och lugn semester för oss alla, hoppas jag iaf.

Kram på dig

2008-06-16 @ 21:30:53
Postat av: Anonym

Ita här då...

2008-06-16 @ 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback