Vilken överraskning!

Idag har jag varit ledig!
Jättehärligt, fått gjort en del i trädgården jag och maken- fast han på sitt sätt...Alltså det är inte alla som bränner ogräs med gasolbrännare :-) men borta är det i alla fall!
På kvällen skulle vi få middags- gäster, Elisabeth å Fredrik med barn. Så trevligt med lite vuxet umgänge för oss och kompisar till barnen!
En timme innan de skulle komma ringde Peter till Mikaels mobil [Peter är en kompis till oss, som vi träffade i Spanien för massa år sen, de bor i Stockholm och vi har träffats en vecka varje sommar sen dess. Fram tillls för 2 år sen då de skilde sig] och sa att han var på väg hit!!!
Så kul!det var ju sååå länge sen!!!
Så 10 min före våra gäster kom dök dom upp!
Peter, Annie och Moa- så stora tjejerna blivit! Kände knappt igen dom!!
Så naturligtvis fick dom stanna på middag också!

Helt plötsligt bestämdes det att vi ska till Skara sommarland imorgon bitti! Alla 3 familjerna!! Så vi fick nattgäster!!!
De sttora tjejerna sover sött i husvagnen nu...undrar om jag ska ut och skrämma dom lite *ler*
Jag älskar såna impulsiva händelser!
Så nu är det dags för mig att sova tror jag :-)
Har inte packat heller..... Ska bli varmt så badkläder! 
Tänk bara så tevligt det kan bli när man minst anar det!!!!!!!!
Tjoho


Kommentarer
Postat av: malin

åhhh vad roligt - sånt är sååå kul! hoppas ni får en fantastisk dag, ni har säkert redan kommit iväg... kram på dig!!!

Postat av: MarieG"

Men vad kul!!! Oftast det spontana som blir bäst! Hoppas ni haft en skön dag på Skara sommarland!!

Kram!

2008-07-24 @ 22:27:38
URL: http://marieg-scrapblog.blogspot.com/
Postat av: malin

men hallåååå - jag vill ju se bilder! :) kram

2008-07-26 @ 22:36:09
URL: http://mallafors.se
Postat av: Maria K

Kul med lite spontanitet =)

Hoppas ni haft det härligt, tror att solen kastat sina hääärliga strålar även över Skara!

Kram!

2008-07-27 @ 22:33:50
URL: http://mariascollage.blogg.se/
Postat av: Anna

Ni brann väl inte upp i värmen som var i fredags? kul det är med oväntade gäster.

Du galsbrännaren är bra, vi har en också. Det enda man ska passa sig för är ogräs vid grannens häck. Jobbigt när den fattar eld...



Sommarkramen Anna

2008-07-28 @ 22:28:10
URL: http://annastenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback