Gräsänka

I alla fall nästan- mannen och sonen åkte precis iväg till djupaste skogarna.
Mikael har haft jour nu i en vecka och har precis nu börjat sin semester, hans kompis och tränar kollega har sommarställe ett par mil härifrån så han tog med sig sonen och åkte precis!

Jag ska i stället hyra ut dottern till en kompis imorgon och passa på att ha det trevligt med
goda vänner.
Det blir spännande drinkar
 
Och god mat!!!! Pyssel också förstås *ler* Hoppas på lite höstplanering med.......

Men innan det ska jag till min mormor och träffa alla kusinerna, det är dags för ännu en omgång av antikrundan *ler*
Nä, inte riktigt....vi får lott nummer som vi använder att bjuda på några av mormors saker hon vill ge oss. Nu ska hon flytta från huset så det är en hel del saker som hon behöver bli av med!!!!

Jag har också lagt de sista 2 dagarna åt att STÄDA.....så trist, men känner mig sååå nöjd. En del kvar så klart! Men jag får alltid gjort mest när inte M är hemma så jag hoppas på det även denna gång!

Hoppas på att kunna ladda upp lite skapat på lördag!
Skål så länge!!!!

Kommentarer
Postat av: Nancy

TACK ännu en gång för allt smarrigt vi fick i korgen.Tyvärr får de mesta vänta till på lördag.Den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge säger man ju.De där drinkarna ser väääääldigt läskande ut.Man längtar ännu mer till semestern ;)

ha de gott kramiz

Postat av: malin

ja gissa om man längtar tills imorgon? :) ska bli jättekul, och gott... hihi kram på dig!

2008-07-10 @ 18:01:56
URL: http://mallafors.se
Postat av: Erica

Visst är det underbart med lite solsemester L: Nu har jag en vecka sem och sticker till Lyse men vecka 30 jobbar jag igen.... kanske kan vi träffas då. Hoppas ni får en härlig kväll :0) Kram kram

2008-07-11 @ 06:54:43
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej vännen!

Vilka goda drinkar ni kommer dricka i morron :)

Jag lovar att bli bättre på skapandet. Kanske sätter jag mig ikväll en stund.

Om några veckor när jag flyttat blir det andra bullar, för då får jag ju en pysselhörna, YIPPI!!!



Puss i pannan och ha det jättekul

2008-07-11 @ 09:50:52
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: malin

tack för igår - det var en sååååååå trevlig kväll!!!!!

2008-07-12 @ 11:42:02
URL: http://mallafors.se
Postat av: elisabethp

Tack så mycket för god mat och goda drinkar!! En underbar kväll Malin. Värmer gott i själen!

kramkramkram

2008-07-13 @ 10:10:07
URL: http://elisabethp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback