Välkommen sötaste Elliot!

Äntligen är han här!!!
Som jag har väntat och längtat!!
Se bara på mosters älskade underverk:
92238-487
Visst är han alldeles ljuvlig! Fotot är bara ett par timmar gammalt! Vi var på BB
och hälsade på idag hela familjen.
92238-488
Nyblivna föräldrar! Grattis stora lillasyster jag är så glad för er skull!
Ni är en så fantastiskt fin liten familj!
92238-485
När jag höll honom första gången var han bara knappt 3 timmar....
nu är han i alla fall  2 dagar! Jag skulle kunna sitta med honom i famnen
heeela kvällen.....men det fanns fler som ville...
92238-486
Erica som äääääälskar sin kusin!
Hampus ville inte hålla;  -han e ju så liten mamma!
Men han är så glad att det blev en kill-kusin äntligen!
Han har ju 4 tjej-kusiner innan! Nån att spela boll och tv-spel med!
Nåja...det lär ju dröja förstås *ler*
Vi hoppas i alla fall på att träffas massor framigenom!
Välkommen Elliot! Som vi har längtat efter dig! [jag har väntat flera år *ler*]

Gissa om jag har foton att scrappa nu :-)
Lika bra att sätta igång med mitt efterlängtade projekt!
Tur att det är paperdolls på söndag! Och att jag har en toppenskrivare hemma!!!

___________________________________________________________
Jag har ju jobbat i en vecka nu, det går toppen och jag trivs verkligen! Alla är så trevliga och måna om att jag ska finna mig tillrätta!
Gör en hel del själv redan! Vilket känns skönt då det känns att jag kan och har fattat :-)
Dessutom bara knappt 3 veckor kvar till jag åker till Californien!!! Oaoaoaoaoa........
Vi hörs igen!
På återseende!


Kommentarer
Postat av: Nancy

Grattis moster Malin.SÅÅÅ söt han är.Förstår att man vill hålla honom, svårt att släppa taget om de små knytterna.
Kram

Postat av: Linda B

grattis MOSTER!!! sÅ PLUTTIG Å GULLIG.... det händer alltid massa spännande saker i ditt liv, härligt!! kram

2008-01-22 @ 10:02:26
Postat av: Anna

Grattis moster Malin!

Vinterkramen Anna

2008-01-22 @ 11:32:59
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: malin

vilken underbar liten Elliot - han är bedårande söt! hälsa de nyblivna föräldrarna från mig och gratulera är du gullig :) *kram* ses på söndag, jag kommer förbi och fikar tillsammans med Elin om det är ok?

2008-01-22 @ 17:31:24
URL: http://mallafors.se
Postat av: Ita

Stort Grattis moster :)
Kram

2008-01-22 @ 20:08:50
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Annika

Härligt med bebisar...dom luktar så gott,det kanske smittar av sej *Ler*. Snygg lugg! Ses på söndag. Kram Annika

2008-01-22 @ 21:36:50
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Anna

Åhh vilka underbara bebisfoton. Precis som Elliot gör på foto där du håller honom, precis så gör puddingen på ett foto jag har av honom.

Vinterkramen Anna

2008-01-23 @ 22:03:36
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Moster Malin låter fint. Söt litet fjun, ja visst e det mysigt med små godingar. Lukten. Myset. Mmmmm
Kram kram Elisabeth

2008-01-24 @ 12:45:00
Postat av: Linda B

Tjingeling nu e jag med blogg igen VÄLKOMMEN !!!!

2008-01-27 @ 18:37:25
URL: http://LBenazic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback