I väntans tider...

...ja det kan man säga nu är det bara dagar kvar...
92238-478
...tills min "stora" lillasyster ska få barn! Ja precis,
jag ska bli MOSTER äntligen!
Ser med stor förväntan fram emot det!
Visst är hon fin! Tog fotot på julafton när vi plockade
fram all maten hemma hos oss.
____________________________________________
Dessutom är det bara en vecka, 2 arbetsdagar, kvar tills min examen!
Klockan 12.00 nästa fredag den 11 januari här:
image479
Ska bli så härligt att äntligen få börja jobba
på riktigt, även om jag på sätt och vis gör det nu med!
Examensfest ska vi också ha, det blir min svåger Daniel, ni vet Scrappening kocken :-)
som står för kalaset för 55 av oss firarglada sjuksköterskor!
Sen blir det examensfest här hemma med öppet hus och lite buffé mat på lördagen!
Passar på då även Mikael fyller år den dagen. Praktiskt eller hur!
___________________________________________________________________
Tack
Elisabeth och Malin för en välbehövlig och väldigt trevlig fika stund....eller timmar....Ni e bäst!!!!!
Skönt att vi har varandra! Det behövs verkligen riktiga vänner här i livet!!! TACK!!!!!!!!!
Hoppas vi snart kan få till vår pysselkväll snart........

Ha det så bra alla, nu ska jag fixa lite hemma...har ledig dag imorgon och så klart jobbar jag på Arkivet då...Tarja är och gottar sig i skidbacken *ler*
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken gosig mage hon har, liten är den också. :O)
Vad spännande med examen i kyrkn och allt med god mat efteråt.

Vinterkramen Anna

Postat av: Maria T

Hejsan vännen!
Nu var det ett tag sen... har varit i fjällen över jul, sen på bröllop och sen nyår. Pust! Allt har varit kul, men det blir lite mycket. Så på nyårsdagen då tänkte min kropp " nu skall hon va ledig hmmm" så nu har jag legat i feber i två dagar. Typiskt va!?. Förstår att allt är bra med dig. Hoppas på en träff snart!
Kram

2008-01-03 @ 19:08:32
Postat av: malin

vad fin hon är din syster (hälsa henne det!), kul att bli moster... själv lär jag väl bli faster en vacker dag (det låter inte lika snällt som moster *hm*) om min bror får barn. härligt med examen och examensmiddag - att ni får god mat då DET är jag säker på (får jag följa med i handväskan??) --- det var toppen att träffas häromkvällen, klart vi finns för varandra - vänner ska vara stöd vet du väl *ler* tusen kramar till dig - var stark

2008-01-03 @ 21:32:47
URL: http://mallafors.se
Postat av: Linda Benazic

det ser riktigt mysigt ut m bebis i magen....
kul att du skall bli moster.
ja det e mycket spännande saker att se fram emot..kul!!! party å examen å allt..grattis i förskott!!! kram L

2008-01-04 @ 09:50:55
Postat av: malin

har det kommit någon bebis ännu? *nyfiken*

2008-01-05 @ 13:03:20
URL: http://mallafors.se
Postat av: favvismaria

Snygg tröja hon har!

2008-02-13 @ 19:47:28
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback