Jag älskar mitt jobb- och mina arbetskamrater!!!

Tänk att det snart är jul! Tiden går så fort....ja, visst är det en klyscha men det är ju så!
Har inte haft vare sig tid eller lust att uppdatera här....så mycket som ska göras i dessa dagar.
Har hunnit med glöggfest hos Johanna -min kollega:

Se så fint hon gör! Personliga pepparkakor till oss alla! Tack Johanna för
en oförglömlig kväll...
Vi spelade spel...det blev maaaaaaassor med skratt och en och annat
irriterad kommentar när killarna mötte tjejerna i Cranium....se här bara:

Gustav, Erik, Johnny, Joel och jonas slår sina kloka huvuden ihop....
Ja, jag söger inget mer om det....
Artist ska man också vara i detta spelet- har inte skrattat så mycket på länge:

Jonas -AKA - John Travolta! Vi tjejejer såg ju det direkt Jonas så det var inte
DIG det var fel på...

Ja Erik- Vi älskar dig men.... nääää inte boll på huvet-pang och så plötsligt
blev det- Newton, äpple, pilbåge- vips= gravitation....FUSK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eller så Johnnys- 2 steg på glovet och alla skrek - John Cleese!? WHAT??

Tack alla mina goa arbetskamrater för en kväll fylld av bus, glögg, drinkar och skratt! Hade riktigt ont i magen dan efter- träningsvärk?!
Tänk så kul vi ska ha i Sälen....vågar knappt tänka på det!

Träffade en mycket kär vän idag....har tänkt så mycket på dig det sista, men det har bara inte blivit av att jag hört av mig...förlåt!!!
Tack för allt min goa kompis!!!! Vi pratar mer en annan dag, utan att behöva stressa hem till julskinkor och annat...
Love U!!!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: malin

åhh gulledig... som jag har tänkt på dig också... utan att höra av mig - förlåt :) tack för kramarna, de värmde, och du ska veta att jag tänker på dig också - jag finns här när du behöver mig. hoppas att du får en mysig jul vännen. måste bara säga också att jag blir alldeles glad av att läsa om dig och dina arbetskamrater - det är dig såååå väl unt, att ha roligt och må bra - jag är så glad för din skull KRAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback