Första veckan!


Ett litet "höstligt" foto! Här hemifrån "vår" skog!
___________________________________________________________
Då var barnens första vecka  i skolan avklarad.
Erica avslutade sin med att åka på "boot-camp" med alla i klass 6! Rätt många är dom, det är helt nytt nu detta läsåret.
Tänk att den lilla-stora tjejen nu börjat högstadiet [som nuförtiden börjar i 6:an].
Hon har fått skåp- det minns man från högstadiet! Det är stort att inte ha någon egen bänk längre utan olika klassrum att gå till- gäller att ha koll på sitt schema....
Den 2 år yngre sonen börjar mellanstadiet och fyller 10 år, samt är nu utan fritids...mycket nytt även för honom!
Ny lärare- Ericas gamla klassföreståndare... Han verkar nöjd med att ha börjat skolan- träffa alla kompisar igen efter sommarlovet! Man är ju inte äldre än att man minns  *ler*
____________________________________________________________________
Jag har också börjat efter mitt "sommarlov" från butiken!!!
Gissa om det var en helt fantastisk känsla att börja igen! Inte gör det saken värre precis av att det just på min dag kom ett helt berg av nyhetskartonger att packa upp!!!!!!!!!!!!!
Lovar att det var många -åhhhhhh...-mmmmmmmmmm... ja ni fattar!
____________________________________________________________________
Lite tråkigt bara att imorgon slutar även vårt sommarschema på jobbet....akuten har dygnet runt öppet igen...och jag börjar 6.45v istället för 10.00
Det har varit helt fantastisk att jobba så- alltså har SU- vunnit, vi är mer utvilade trots att vi tagit många dubbelpass!!!
Så nu måste jag se till att komma i säng tidigare på kvällarna......mmmm eller hur :-)
____________________________________________________________________
Tack underbara
KOMPIS för ikväll!!! Det känns så skönt nu på nåt sätt!!!
Ja, du fattar ....stenar som blir smågrus i alla fall en liten stund *ler*
Tro mig det blir fler såna! Fast nästa gång lämnar vi ryggorna hemma...ja, även kaffet och inte minst chokladen!!!
Nu kör vi hårt!!!!
TACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACK

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Härligt höstfoto!!

Tack snälla för hjälpen med scrapväskan!

krAM Anneli

Postat av: malin

tack själv vännen, det var en skön promenad och en mysig stund på kajen... härligt att få babbla lite :) men visst, nästa gång tar vi utan ryggsäck och med stavar - dags att få bort dököttet, gi here we come... fan va hungrig jag är nu då... suck jaja det är bara typ 8 kg kvar haha kramkram

2008-08-26 @ 21:53:37
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback