Onsdags rapportering!

Så har då halva vecka gått!
Alltså dagar läggs till dagar och helt plötsligt är det ny månad också!
I måndags jobbade jag på Arkivet, efter stängning hade vi möte med vårt designteam!
Vi berättade vad som förväntades av dom, men frågade också vad dom förväntade sig av oss!
Jag hade under dagen plockat ihop september månads paket till dom båda, jag valde att ge dom helt olika innehåll, fast av helt nya papper som kom samma dag! Ska bli så spännande att se vad de gör!
____________________________

Det är hela 10 dagar sen jag satte igång med GI.....ocj ja, det går jättebra och är riktigt lyxig och god mat!!! Ibland kanske lite väl tidskrävande för en småstressad barnfamilj....men det går ju att göra större portioner och ha i frysen, dom dagarna barnen vill ha makaroner och köttbullar!
Resultatet då?
Jo, faktiskt bättre än vad jag trodde! Vägde mig imorse och då var det  -4kg!!! Wow! Även om jag vet att en del är vatten å så...............................nöjd är jag! Peppad att fortsätta blir man definitivt!!! Så jag kör som jag sagt 2 veckor till!
____________________________

Glömde visa förra veckan:
Kortet till Hampus klasskompis som hade kalas ,
som blev publicerat
här , kul!

92238-356
Det skulle vara olika typsnitt på! Här är ju hela 4 st olika!
________________________________
Imorgon väntar plugg på förmiddagen, lunch med en väldigt  trevlig tjej och till sist några timmars arbete på Arkivet!
Hoppas på att få packa upp lite fler nyhets kartonger *ler*.
Det var väl allt just nu....

Kommentarer
Postat av: elisabethp

vilket fint kort!! Och vad duktig du är med GI!!
kramkram

Postat av: Malin

så duktig du är med ditt GI! heja heja! och kortet är jättefint, Irma blev nog jätteglad! *kramar*

2007-09-06 @ 18:35:20
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Karin B

Kul att du också ska till USA! Vilket party :-D

2007-09-06 @ 19:38:16
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: katta.wiesner

Hejja dig!! vad duktig du är. Du jag ska ha Tuppawere party den 29 sept kl 13! har du lust så kom gärna, du får gärna ta med någon om du vill. kramar

2007-09-06 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback