Mässrapport!

Ja jösses vilken helg! Helt fantastiskt roligt så klart, men också en hel del jobb....
Jag började lördagen kl. 07.00 med att möta upp Tarja och Petra för att börja lasta in varor i montern, oj så mycket saker !!!
Tog nån vända till Arkivet för att få med lite till....
Montern dekorerades och gjordes i ordning, sen GI- macka med kaffe :-) Här är mitt 12*6 bidrag:
92238-381
Första scrappade sidan i home-make-over albumet!! Ericas rum...del av en dubbel!
Det var som om något trixat med visarna för plötsligt var klockan 11 och det var dags att öppna......
Det bara vällde in människor!! Man såg ingen bara alla.....förra mässan var det ju många som kom på, men denna undrar jag om det inte var rekord!
-----------------
Oj, redan gått en halvtimme...dags för mig att dema distress! Det gick jättebra! Trots att jag blev tvingad att ha headset på mig för att höras det var säkert 40 pers som stod där och ville se och lyssna *blygt leende*.
-----------------
Sen var det bara till att ställa sig och ta hand om kön som bara växte...jag visade Paulas nya höst stämplar, de tog slut på 30 min!! Kul!!!
Det du Paula, där ser du så duktig du är!! Dom är såååå fina! Här är ett smakprov:
92238-37192238-370
Visst är dom fina, Paulas löv!! Så roliga att måla!
__________________________________
Sen var det dags för demo av hur man använder clearstamps, då visade jag gel á tins nya underbara stämplar:

Demade clearstamps!
____________________________________________________________

Lite swirlar är alltid poppis, samt nya alfabetet från Love Elsie och mera cirklar...


Ja klockan blev 15 sååå fort! Då var det dags för mig att ta mig hem till födelsedagsbarnet!
Mikael den stackarn, som skulle vara hemma och fixa med hemmet inför kalaset kl. 17, fick larm och var ute flera timmar.....han hade som tur var, varit så förutseende...hmmmmm inte sa väl jag nåt...*ler* och gjort 3 pajer kvällen innan!
-----------------------------
Fortsättning följer......

Kommentarer
Postat av: Linda Benazic

a jag säger bara FULLT ÖS MEDVETSLÖS.......!!!! alltid lika mycket som händer å fötter i ditt liv
:) kram

Postat av: Zara

Oj så mycket kort!
Det var kul att prata med dig i söndags!
Kram

2007-09-18 @ 08:14:41
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: nancy

Å vilka ljuvliga löv :) jätte fina kort.
kul att se dig i lördags glömde ju ge dig pengar :(
Vi hörs
kram

2007-09-18 @ 15:29:08
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Malin

wow va läckert - hur snygga grejer som helst! och jag förstår att helgen var hektisk... vi hann ju inte ens prata i lördags, när jag gick för att kolla efter dig fick jag vet att "helier gick hem för flera timmar sedan" :) kram på dig i alla fall! (ta du det lite lugnt också...)

2007-09-18 @ 18:10:15
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Anna

Vilka snygga kort du målade, jag förstår att löven tog slut snabbt.
Verkar ha missat lite kul demos i lördags.
Höstkramen Anna

2007-09-18 @ 19:53:38
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Anneli

Ja det var ännu en helg som gick i 2oo knyck för din del *L*.
Massa fina saker du skapat! Hör av mig under dagen! Tusen tack på förhand!!!
krAM Anneli

2007-09-19 @ 07:28:09
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Lina

låter som en helt underbara mässa! Så härligt! hoppas att jag har möjlighet att komma upp på nästa, annars så ses vi ju i okt ;)
kram!

2007-09-19 @ 21:21:44
URL: http://ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback