UTMANAD!!

Jag blev ju utmanad av Sandy, här kommer mina svar:

Jag scrappar helst när: Barnen har lagt sig och det är alldeles tyst i huset! OCH på våra paperdollsträffar!

Mitt pysselbord måste innehålla: Linjal och kniv. Detaljer av alla slag; blommor, knappar, akrylfärg, chalk... 

Något icke-typiskt scrapbook-material jag använt i en LO:
 Ölands sand :-) Pesetas i mynt och sedel.

Medans jag scrappar så lyssnar/ser jag på: Hemma kan det bli nåt avsnitt i en mp3 bok... På träffarna lyssnar vi så klart på varandras roliga berättelser om allt och inget!

Det jag vill berätta om är:
Vill ge mina barn en historia, något dom kan visa och berätta om för sina barn. Vet att det är så lätt att glömma vad man gjort och var och när...Försöker att få till att album för varje år med några Lo´s varje månad, iibland blir det fler...

Färgkombinationer jag gillar: Vet inte om jag ens behöver skriva det *ler* TURKOS!!! Gärna tilsammans med brunt eller svart! Även rött till svart- vita fotom tycker jag om!

Vad inspirerar mig? Ett foto som fömedlar det där speciella, skisser, andras skapade Lo´s, MINA VÄNNER!

Men du hittar aldrig:  Sömmar med symaskin, använder floss i stället. Ritat på frihand...annat än till journaling.  

Detta är pyssel- jag i ett nötskal: Svårt att börja på en men har jag väl fått första tanken så! Kvällsmänniska så när våra träffar lider mot sitt slut brukar jag vara som mest kreativ...

Min uppmaning till dig
: Var egoist! Glöm inte att scrappa foton av dig själv! Skapa för DIN skull!!! Du är unik!

Skickar vidare till ER som läser här och inte blivit utmanade ännu!!!
Ja det var väl då det hela!


Kommentarer
Postat av: Maria K

Skoj att läsa! Ska blogga denna utmaning själv i nästa vecka =) Ha det gott!
Kram Maria

Postat av: evelina/maskrosfjun

hej malin. kul att du tyckte så mycket om slottet, jag blev själv nöjd med det. lästa också att m'ässan var lyckad. så roligt. Vi har haft vår premiär nu, och har redan rest vidare till nästa stad, leiden, också i holland. Jag har faktiskt påbörjat en layout till, men har inte haft tid eller möljlighet att slutföra den än, men kanske senare i veckan. jag har också publicerat mitt turneschema nu så det blir lättre för er och följa mig. saknar er, ta hand om dig, kram

2007-10-08 @ 23:23:10
URL: http://blogg.passagen.se/eddysblogg
Postat av: Anneli

Blev det bra med frigoliten?? *L*
krAM Anneli

2007-10-10 @ 09:00:27
URL: http://anneli68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback