Skapat som en tok!

Ja, då var det fredag imorgon igen då....
Vi har After Work på Arkivet imorgon!! Ska bli jättekul, det är det ju alltid !  Särskilt nu när vi fått in så mycket nytt fint!!! Alltså, hur mycket som helst!!! Vi honner inte ens packa upp allt :-)
_________________________________
Jag hade ju kortkurs i tisdags på Anns jobb på Tjörn, det var 8 glada tjejer som skapade av hjärtans lust! Så mycket dom hann med!!! Se här vad "fröken" visade och alla duktiga "elever" gjorde alla 7!!
[Korten går att klicka på- vips så blir de större :-) ]
          
Vi började med att stämpla, bara, sen ökade vi svårighetsgraden lite med att embossa granen. Sen var det dags att lära sig lite om olika papperstyper.

     
Sen la jag till lite band och brads samt ett mönsterpapper i sammet! Som näst sista blev det en direkt lift av Paulas kort med hennes änglar på blå- blingigt julpapper. Sist och lurigast var en lift av Maries härligt mustiga med gel a tins julgranskulor svart-embossade på terracotta papper fäst på mitt favvokort- bier papier.

Tack tjejer för en trevlig kväll!!! Jag kommer gärna snart tillbaka :-)
_______________________________________________________________
På onsdagen hade jag scrapkurs efter jag stängt butiken kl. 18
Då var det dold journaling som var temat:
92238-410
Denna är en inspirations lo från scrapeventet i våras.
Finns ett lönnfack bakom fotot att stoppa in den stora tagen med hemlig text i !
__________________________________________________

Nu är det bara en vecka kvar!!!  Ni har väl inte missat nåt i Scrappenings blogg.......kila dit med en gång!!!

Nu ska jag skriva lite på uppsatsen , fixa lite inför imorgon kväll :-)
Ha det så bra alla vänner!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jösses så mycket skapat! En massa fina saker! Snacka om att vara produktiv!
krAM Anneli

Postat av: evelina

Hej mailin. vilken harlig semester du ser ut att fa! Nu har jag gjort en och en halv layout klar, ska bara fixa det sista pa den andra och leta upp ett postkontor sa kommer de flygande till arkivet. har tagit sa manga underbara foton som jag knappt kan barga mig tills jag far scrappa. hoppas ni har det bra dar hemma. halsa tarja a petera.. manga kramar

2007-10-19 @ 11:36:06
URL: http://blogg.passagen.se/eddysblogg
Postat av: Maria K

Oj sicka fina julkort! Kanske "råkar" man knycka någon idé till kursen! Fin LO också!
Kram Maria =)

2007-10-20 @ 14:56:34
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Örnen

Massa fint du har lagt ut här!

2007-10-20 @ 19:36:58
URL: http://ornen.blogspot.com
Postat av: Malin

åh vad mkt fint du gjort, layouten på erica är bara sååå härlig! tusen kramar till dig - imorgon ses vi va? lunch? *kram*

2007-10-22 @ 10:49:56
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Annika

Mängder av fina kort...och en underbar Lo på Erika.Ser att ni shoppat på Panduro. Har en likadan väska *s*. Kram Annika

2007-10-22 @ 21:45:35
URL: http://mellbina68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback