Nedräkning :-)

Ja, det är det verkligen! Bara 4 dagar kvar nu! Jösses vart tar alla dagar vägen!?
Idag ska jag träffa Malin igen för lunch!  Sen blir et fika med Elisabeth vid 3- tiden!!
Alltid ett trevligt inslag i vardagen!

Sista handen läggs vid programmet nu, sen bär det iväg till tryck!  För er som gillar tävlingar - Ni kommer inte bli besvikna! Det gäller bara att rikta in sig på vilka utmaningar man ska anta!
Butikerna kommer ju också med sina härliga nyheter! Som sig bör på hösten är det en massa nyheter som ramlat in hos dem! Alltså:  - det gäller att ta med den stooora plånboken *ler*.
En sista förhoppning är nu bara att vi ska få värme i lokalen med!!!  Hi hi, ni som var med förra året vet vad jag menar! Annars ringer jag bara till farbror Ingmar så går vi ner i källaren .....

Igår jobbade jag min eftermiddag på Arkivet- hade ett uppdrag- nämligen att få igång vår Silhouette! Gissa om jag fått en ny vän! Var ju tvungen att prova lite...så snart kommer det en Lo här med en alldeles egenhändigt skapad rubrik.....nu är den igång och jag känner att jag behärskar den, i alla fall något sånär....har så klart en massa kvar att lära!
Har i alla fall gjort en lo till mitt speciella album: "en blivande mosters present till en efterlängtad systerson/dotter"
92238-411
Min syster i våras, på vår födelsedag, det var då hon berättade
den fantastiska nyheten!

Visst är det kul att kunna dokumentera sånt här...tror att jag är X intresserad av det då jag inte har några egna såna foton! Man kan väl inte skaffa ett barn till bara därför va?!
Så nu är det väl dags för mig att plugga en liten stund till.....

På återseende! Om inte annat så är vi en massa härligt glada tjejer som ses i helgen!
Kram kram
    

Kommentarer
Postat av: Morfen

Oj, det var ju längesedan jag var här hos dig och hälsade på också! Så mycket fint du gjort och layouten med din systers nyhet är ju bara för söt!! Självklart ses vi till helgen - ska bli så roligt!! Kram!

Postat av: Anneli

Klart ni ska skaffa en "kotte" till, så att du har saker att scrappa!!! *S*
Vilken underbar present till "bebben"!
Önskar att det vore fredagkväll! *L*
krAM Anneli

2007-10-23 @ 12:00:06
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Ita

Ja värme vill vi absolut ha iår!! *ler* Ska bli så kul att få träffa igen, va så länge sen sist.
Vilken fin och garanterat uppskattad pressent!
Kram

2007-10-23 @ 17:50:37
Postat av: elisabethp

tack för titten förut!! Alltid lika trevligt med en fika!!
kram

2007-10-23 @ 20:54:14
URL: http://elisabethp.blogg.se
Postat av: Malin

snaaaaaaaaart är det heeeeeeeeelg! =) tack för trevligt lunchsällskap... layouten på din syrra är sååå gullig - gillar skarpt! *kram*

2007-10-23 @ 22:28:26
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Linda Benazic

ja du tänk om man hade så fina gravid kort, jättefint! å scrappvänligt!!! ha det gott i höstmörkret...kram

2007-10-24 @ 09:41:28
Postat av: Annika

Ska väl börja packa snart...till lördagen *s*. Ska bli jättekul. Tack för gulliga ord på min blogg.Det värmer! Stora plånboken ja,ska bli härligt att krafsa runt bland alla kul saker. Underbart foto till den kommande bebisen. Jo, skaffa du/ni en till *ler*. Kram Annika

2007-10-24 @ 20:54:22
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Linda

Kul att kika in i din blogg! Vilken underbar LO du gjort om din systers lilla hemlis!
Hoppas att du får kul på Scrappening!

2007-10-25 @ 11:26:47
URL: http://lindatruedsson.blogg.se
Postat av: nancy

Har något gott att titta på för dig på min blogg hi hi
kram

2007-10-25 @ 16:26:52
URL: http://pinknanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback