Lycklig!

Jag fick en konstig känsla i söndags kväll när jag kom hem från Helsingborg, jag måste kolla min sida på universitets webplats.....vet inte varför men....
Det gav utdelning i form av: TJOHO JAG FICK STIPENDIET JAG SÖKTE!!!
Det lönar sig att vara flitig skolflicka :-) Så här är en stycken lycklig tjej!!!
Inte så lätt att koncentrera sig på att plugga i måndags då ...pratade med Kicki- tjejen som jag skriver uppsatsen med, hon fick med :-)
Så vi tog en "day off".....
                                                                  ***
Inga missöden på vägen denna gången :-)
Vi var framme vid Miatorps vandrarhem lagom till Idol, som vi så klart inte såg på! Köpte lite mat och satte oss att planera lite och prismärka de sista sakerna vi fått med oss!
Sen lite trevligt småprat, tidigt i säng!!
                                                                   ***
Mässan var superkul! Maxat, stressigt och slitigt så klart, eftersom vi bara var 2 st, men SÅÅÅÅÅ kul!
På lördagen var vi klara 5 minuter innan öppning! Börjar väl få lite rutin!
Hann till och med gå runt lite och kika i de andras montrar!
Massor med köpglada männinskor var det! Vi hade hunnit få in en hel del nyheter, de var populära saker för mycket tog slut redan efter en stund!
92238-397
Strax före öppningsdax!!
                                                                   ***
Imorgon torsdag åker Tarja och Petra till Barcelona! Jag ska jobba i butiken när dom är borta, ska bli kul att få några heldagar! Imorgon kommer en go
tjej till mig på lunch, tänkte bjuda på mitt favvo GI- recept!! Ska bli så kul att ses!!
På lördag ska dottern med och arbeta i butiken, sen blir hon hämtad av sin pappa för vi ska ha träff efteråt :-) Ska bli kul! Var så länge sen sist!

92238-398
Framsidan på mitt chipboard album! Allt från basic grey!
Självhäftande chipboard!!

Har inte hunnit scanna så mkt.... så det får bli mer nästa gång....
Må så gott!!

 

Kommentarer
Postat av: Ita

Låter som ännu en späckad helg och stort grattis till stipendiet!!!!! det är du värd 100 gånger om! Vem vet, kanske kommer och hälsar på dig i butiken ngn dag... men tyvärr kommer jag inte på paperdollen =(
Kram

Postat av: Linda Benazic

grattis till stipendiet, lyckost där!!! det är du värd så mkt som du pluggar å kämpar....
ha det så bra kram linda

2007-10-03 @ 18:51:57
Postat av: nancy

GRATTIS härligt.
låter som ni har haft de bra på mässan.
Ska bli kul att få scrappa lite på lördag,man kanske ska passa på att göra kort :) vi får se.
ha de gött
kram

2007-10-03 @ 21:33:07
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Petra

Grattis vännen! Hoppas du får några bra dagar på Arkivet utan oss. Nu ska jag hoppa i bingen för väckarklockan ringer 03.30.
Kramar Petra
p.s. Tack för den gulliga kommentaren på min blogg

2007-10-03 @ 22:11:22
URL: http://petraspyssel.blogg.se
Postat av: Malin

härligt med en liten mässrapport - låter lyckat! :) hoppas du får en bra dag på arkivet, och ha en trevlig lunchdate *ler* kram på dig!!!

2007-10-04 @ 08:19:01
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Anneli

Grattis till stipendiet!!
Hoppas ni får en trevlig GI-lunch!
krAM Anneli

2007-10-04 @ 08:42:17
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Sofia

Grattis Malin!!!
Kram Sofia

2007-10-10 @ 00:02:15
URL: http://fialisan.blogg.se
Postat av: Purplenotice

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2010-01-14 @ 08:12:08
URL: http://purplenotice.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback