Jag har fått gjort lite :-) [uppdaterat med bilder :-)]

Jag måste bara säga:
Pappas sambo Ann har ritat stämplar för Arkivet...och dom har kommit!! Hon vet inget ännu och får dom i sin brevlåda idag då hon fyller år!!! 

GRATTIS ANN!!!!!

Tur med timingen för en gångs skull!! Så kul! Se 
HÄR får ni se lite fler...
Här är dom, målade:
       
Först är det Wilma, sen har vi Lisa och Olle, sist men inte minst tulpanstöveln!!
Fina eller hur!!


Faktiskt har jag gjort en del ändå! Har blivit en del kort... har även fått klart LO´n jag påbörjade i Helsingborg!
Så här blev den:
92238-224
Korten är tagna i påskhelgen, då vi var mycket ute tillsammans och hade
en jättemysig helg!

Jag gick också på Petras avancerade fortsättningskurs som hon hade på Arkivet. Hon är så duktig och lärde oss en massa kul. Jag tror att det är viktigt att förnya sig lite. Det gör man ju bra genom att gå på varandras kurser! Så här är det jag hann med:

1. chalkat ett stämplat  motiv med massor av blå nyanser!
2. använd akryl- dabber i massor med lager och färger, sedan distressdyna över, sen stämplat motiv med svart dyna.
3. stämplat med vattenstämpel och chalkat i olika färger, sen en gång till på den lilla rutan, samt text och band.
Ja det var allt från pysselsidan!
-------------------------
Nu ska jag snart gå till praktiken för dagens arbete. Det är jättespännande att få vara en del av denna avdelningen! Arbeta med dessa barnen är fantastiskt, dom är från 9 månader och upp till 9 år, så det är en massa olika sätt att träna bemötande på!
Visst är det hemskt att se dessa små som är så sjuka, men som tur är har dom bra handledning på avdelningen!
---------------------------
Jag fick städat klart husvagnen, och  igår kväll tog Mikael utsidan. Jag har skrivit en lista på vad som behövs, plockat in en del i skåpen, så nu är det nästan bara att dra iväg! Ikväll efter jobbet sticker vi!! Skönt!!

hasta la vista

Kommentarer
Postat av: elisabethp

Jättemycket fint du fått gjort!! Och vad skönt ni ska ha med husvagnen! Hur hinner du med allt?
Hoppas vi kan ses snart!
kramar

Postat av: Maria T

Hejsan!
Nu var det ett tag sedan.....men du har och göra förstår jag.;)
Allt väl med dig och här hemma rullar livet på...känner att sommaren närmar sig och våren är härlig!!
Roligt med husvagn...i slutet av denna vecka så kanske vi oxå äger en!!! Skall bli så spännande!!
Man måste prova, annars vet man ju inte...
Ha det bra, så hoppas jag vi ses snart!
Kram

2007-05-10 @ 11:22:36
Postat av: Linda Benazic

ha det nu så gott på eran lilla husvagns tripp, så mysigt det låter att bara åka iväg med husvagn....så mycket fint du hunnit med igen... :) du bara skapar å skapar kram

2007-05-10 @ 12:07:27
Postat av: malin

vilka fina stämplar hon ritat "din" Ann! kul för henne också att få dem i brevlådan... tänk vilken lycka! och dina kort-skapelser är vackra, du får kursa vidare... *kram* hoppas ni får en underbar helg - det unnar jag er verkligen!

2007-05-10 @ 13:44:04
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha en riktigt skön helg och jag håller tummarna på att solen tittar fram.
Kram

2007-05-10 @ 18:46:02
Postat av: marina benazic

det är ju helt underbart!!!
du har en sån passion!!! för scrapp!!
du suger i dig allt nytt å bara längtar att få lära dig massa nytt!!
go Malin!
kram pärltoken...

2007-05-10 @ 19:41:04
Postat av: Linda Benazic

vilka söta små stämplar,har hon gjort dom själv alltså...jösses, tänk om man kunde teckna så fint!! kramiz

2007-05-11 @ 09:50:23
Postat av: nancy

Vilken härlig layout.
Vad kul att prova på lite nytt oxå .
Ha en bra helg med husvagnen mm
kram Nancy

2007-05-11 @ 16:01:25
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Erica

Vad fina "grejor" du gjort :0) Håller tummarna att vädret blir fint i helgen, när ni skall iväg med husvagnen...
Kram Erica

2007-05-11 @ 18:32:10
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Morfen

Mysigt med liten husvagnstripp! Vilken härlig layout du har gjort. :) Trevlig helg!

2007-05-12 @ 08:36:11
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Annika

Gulliga stämplar...Hoppas helgen blir bra då i husvagnen.Kram Annika

2007-05-12 @ 09:27:16
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: marieg

Hoppas ni haft en härlig helg med husvagnen!!!
Kram!

2007-05-13 @ 15:45:40
Postat av: Tinafina

Åh, vad mkt fint du har skapat gumman!!
Hoppas att du mår bra! Long time no see...
kram tina

2007-05-14 @ 23:18:34
URL: http://tinafina.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback