Tack!

image440

Tack  Elisabeth!!!
-------------
Jag har blivit "taggad"!
Gulle dig som tar mig! Vilken komplimang alltså! Tur att jag blev vän mer er den där gången för 2 år sen! Va- tänk att det bara är  2 år sen... känns som för alltid! Utan våra små och större träffar hade nog mitt pyssel hamnat på is...Jag är glad över att ha dig som vän! En riktig vän är guld värd!! Tack!

Om tanken är att man ska ta någon som inte är tagen bryter jag mot den regeln...jag vet inte vem som blivit vad sista tiden...har inte hunnit kika runt så mycket!
------------
Jag vill uppmärksamma några:
Hoppas ni känner igen er....

Min ständige
fotoinspiratör [heter det så?]- tack för att du inspirirar till Lo´s utan personer!!
Dekorationsdrottning no 1-. Som sällan är helt nöjd själv, men vi andra tycker det är det finaste vi sett!!
För enkelheten, nytänkande och stor inspiration. Tack för att du finns för nötande och stötande! Och inte minst: din vänskap!
För att du alltid ställer upp, stannar kvar och alltid är hjälpsam. Samt inspirerar mig massor!
Tjejen som producerar en massa fint, har stort sinne för den speciella detaljen! Du inspirerar!
En tjej som sprungit in i hobbyn! Sällan skådat nån med sån utveckling! Du är grym tjejen!!
Skulle vilja "tagga" alla jag känner...men så här får det bli!!
--------------------------
Ha nu en härlig dag! Det ser faktiskt ut att bli fint väder :-)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ita

Nämän... Det var ju jag under ett av dessa "namn"! Gud vad roligt, hade jag inte väntat mig men blev JÄTTE glad! Tack så mkt Malin.
Kram

Postat av: Erica

Tack, tack! Vad gullig du är, jag blev så glad.
Krammis :0)

2007-07-25 @ 15:47:01
Postat av: Malin

åh sötnos - tack själv för att du finns!!! jag taggar dig miljoner tillbaka :) hörs angående fika! *kram*

2007-07-25 @ 15:56:00
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Anneli

Åh tack!!!!! Va glad jag blev!!! Kul att man utvecklas, men inte kostigt med läromästare som er omkring sig!!! *L* Var inne en sväng på Arkivet idag. Behövde Gloo, Som du "lurade" *L* på mig på Arkenmässan. Kan inte vara utan! *S*
Tack igen och stor krAM!! /Anneli

2007-07-25 @ 19:58:32
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Malin

ska bli trevligt med en fika imorgon, nu fick vi ju inte hörts av igen ikväll men vad tror du om 12-13 tiden? hade passat mig perfekt... *kram*

2007-07-25 @ 23:19:37
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Men du är ju för go Malin!!! Åh så glad jag blir!! Jag vet ju vem jag ska vända mig till för en egoboost! Hihi! Tack vännen!! Du inspirerar mig massor med dina läckra färgkombinationer och din härliga personlighet! Kraaaam!

2007-07-27 @ 22:37:16
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Men du är ju för go Malin!!! Åh så glad jag blir!! Jag vet ju vem jag ska vända mig till för en egoboost! Hihi! Tack vännen!! Du inspirerar mig massor med dina läckra färgkombinationer och din härliga personlighet! Kraaaam!

2007-07-27 @ 22:37:21
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback