Nyhet!

Åh, vilken underbar helg jag har haft!!
Vi var ju hos
Tina i går, och jösses så helt underbart det var!!!
Först när vi kom fick vi välkomstbubbel i fina glas, vi gick lite husesyn, hon har ju sååå fint hemma den tjejen!!!
Vi kånkade och bar vår packning till övervåningen där hon hade gjort så fint för oss att sitta med långbord.
Det var väl lika bra att sätta igång tyckte vi...man vet ju hur det är...först en massa prat, fniss och skvaller *ler* sen börjar man packa upp och välja foton- då har 1 timme gått, så där håller det på i 1 timme till då jag verkligen kände att det kom en inspirationsvåg över mig...vilken lycka!!

Tina hade gjort en skiss till oss att jobba ifrån så vi satte igång med den.
Efter nån timme (vad vet jag timmarna bara sprang iväg...) var det dags för mat, den goa Tina hade gjort en härlig sallad och en VV lasagne---mums!!! Till maten drack vi vin och på glasen hade hon gjort så fina glasmarkörer som vi fick ta hem som minne!! Sedan dessert...
Kaffe och dajmglass- hemmagjord såklart!!
Skapandet hade fått en härlig paus, mätta och glada begav vi oss tillbaks till skapandet.
Sen fick vi gå ut och frossa i Tinas stora knapplager...oaoaoao...behöver ni knappar- hör av er till henne!!

Jag fick gjort en hel del men det jag tänkte visa er är mina 2 första LO´s för min nya uppdragsgivare, Arkivet!!    Ja visst ni såg rätt! Jag kommer designa scrap- sidor som kommer finnas i butiken samt ha scrap- kurser under hela våren, en del mässor blir det med i vår!!
Det ska bli jätte kul att jobba med Tarja som äger butiken och Petra som är "kortmakaren", tack för förtroendet!! Jag lovar att göra mitt allra bästa! 

Här kommer dom:
Första fotot är på Hampus från i somras en härlig dag på altanen hemma.
92238-112
Jag har använt Chatterbox papper i serien Valentine, rubriken är QK- Frankie, de
mindre orden är QK Olivia. Även blommorna är QK, med knappar från Tinas
gigantiska knapplager...

------------------------------------------------
Detta fotot är taget på Hampus födelsedag, barnens moster hade varit
hårmodell hela helgen, så jag passade på att fota lite, redigerat lite i
photoshop med.
92238-111
Även här har jag använt Chatterbox Valentine papper, samt svart och pomegrante
bazzill, Really big shipboard blommor. Rubriken här är QK´s Emily,
lilla texten är som ovan Olivia. I blommorna har jag satt lite "bling" från Heidi Swapp.
Flourish- dekoration från Bosskut (swirlarna).

TUSEN TACK ÄNNU EN GÅNG TINA!!!!!
Kommer gärna tillbaka!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Malin!
Låter som en kalaskväll i fnissandet och skapandets anda! *L*
Vilka jättefina LO's.
Vill bara tacka dig än en gång för att du tänkte på mig ang. erbjudandet!!!

krAM Anneli

Postat av: nancy

Grattis tjejen! kul att byta uppdragsgivare du behövde du."Nytt e kul, ser att du ska lära folk göra canvas oxå *ler*.
Ha en bra dag
Kram Nancy

2007-01-22 @ 09:08:36
Postat av: malin

jätteroligt för dig vännen - det kommer att bli toppen för dig! *kram* Och layouterna du gjort är fantastiskt fina!

2007-01-22 @ 09:59:14
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Annika

Härligt att komma bort och bara njuta av god mat och gott sällskap,men ändå få gjort så fina Lo's *L*.Gillar de långa blommorna.Lycka till på Arkivet, dom blir klart nöjda ska du se! Kramen

2007-01-22 @ 10:42:01
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Erica

Håller med dig till 100% ang kvällen/natten hos Tina. Fantastiskt trevligt :)
Grattis till nya uppdraget, Arkivet kan känna sig mer än nöjda som får dig som DT.
Superfina LO:s
Kram Erica

2007-01-22 @ 19:35:56
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Maria

Grattis Malin, Vad roligt!!
Superfina LO:s, och att ni haft det bra- det förstår man ju!
Kram Maria =)

2007-01-22 @ 19:56:23
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Tina

Åh, TACK MALIN!!..goa du! Det är jag som skall tacka för att NI gjorde träffen så lyckad hemma hos mig! Vad roligt att knapparna kommer till användning! LYCKA TILL med ditt roliga uppdrag för Arkivet!!! Jättefina layouter, så Tarja kommer att vara jättenöjd!
kram Tina (som febrilt kolla i almanackan NÄR nästa träff kan gå av stapeln...hihihi)

2007-01-22 @ 20:52:43
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: emelie

grattis till uppdraget! hoppad det kommer igång ordentligt med scrapsaker där nu när du gör så mycket fint så vi får en bra scrapaffär i gbg.

2007-01-23 @ 11:07:00
URL: http://emeliesscrap.blogg.se
Postat av: ÅsaF

STORT Grattis till uppdraget Malin!! Superduperskoj!! Och layouterna är ju så snygga!! Ännu snyggare live (tack för titten i skolan! *ler*) så de kommer göra sig grymt bra hos Arkivet! :-) Kraaam!

2007-01-23 @ 15:14:45
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Jättefina LO du har gjort! Gillar färgerna!

2007-01-23 @ 18:03:08
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Morfen

GRATTIS till dt-uppdraget! Vad roligt och inspirerande, du gör ju så underbara layouter. Kram!

2007-01-24 @ 09:01:00
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback