Kändisträff!!!

Idag har jag fått post!!!
Dubbelt kul...först den svenska scraptidningen!! Äntligen!! Har ni sett på sid. 99!!! Min underbara
kompis!! Publicerad!! Vi som pratade om det igår.....hmmmm...buse där!!
Sist men absolut inte minst- ett jättefint kort från Linda B i Växjö som tackar för blogg & inspiration!!!
TACK!!! Jag blev jätteglad!! Det var jättefin!! Du kommer väl ner till nästa paperdolls träff???!!

Kan ni tänka er, idag när jag var på Arkivet för lite pyssel och prat kom det in 4 kunder, både jag och Petra sa att vi kände igen den ena killen. Vilket efter att ha betalt för stämpel och dyna m.m. med kort, visade sig vara Peter Jöback...oaoaoaoa han är sååå söt den killen!!
Dom tittade i mitt album och berömde det så, undrade om det fanns scrapbook kurser på dagtid, då det inte fanns tid för dom på kvällar! Så klart sa vi är ni ett gäng så kan vi boka in er som en egen grupp!!!

Ja detta pysslandet kan leda till vad som helst :-) *fniss*

Här är resten jag gjort till butiken:

Tarja ville att jag skulle göra nåt kul med albumet vi ska sälja på kurserna...
92238-143
Ringpärm i grått med lite silverstänk i. Omgjord till BOM.
Gjorde som en LO på framsidan.

Det blev även en sida till butikens kalender:
92238-142
Mars stansat med revolutions- abigail
samt en flourish dies.

kram på er alla.....

Kommentarer
Postat av: Malin

åh vad fina saker du gjort!!!! precis som vanligt Malin! förlåt om jag var hemlig... men jag tyckte det var kul om ingen visste något... *hihi* kram!

Postat av: Maria T

Hallå eller!??
Peter Jöback......boka in mig på den kursen!! ;)
Va fina grejor du gjort!!
Kanske tittar förbi ngn dag, skulle behöva lite hjälp....
Kram

2007-02-22 @ 22:25:15
Postat av: Malin H

Maria, du är alltid välkommen!!
Kram malin

2007-02-22 @ 22:48:40
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Linda Benazic

Inte visste jag att jag bodde i Skövde ha ha ha skrattar ihjäl mig!!!!det e säkert jättefint där!men vi bor i Växjö! underbart fina LO´s du gjort!
Det va så lite så förresten,ha en bra kväll
kram Linda från Växjö

2007-02-22 @ 23:07:05
Postat av: Linda Benazic

ja just det, hur gör man ?jag har tänkt på det,för du får ju alla på samma!!jag ringer dig nästa gång innan jag lägger in kort.ha det gott så länge/Kram Linda

2007-02-23 @ 08:49:06
Postat av: Maria

Wow, kul med Peter Jöback!!
Visst var det skoj att se en "kändis" i tidningen!!
Härliga sidor du gjort! Kram Maria

2007-02-23 @ 08:52:16
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Erica

Du frotterar dig bara med snygga kändisar du....
Fina saker du gjort. Gillar Bom:en mycket snyggt med svart och rött.
Kram Erica

2007-02-23 @ 09:56:40
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Anneli

Bom:en blev jättebra! Kul med Jöback!
Tack för hjälp med färg, stämplar och papper igår!!
krAM Anneli

2007-02-23 @ 11:06:53
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: nancy

kolla kändisarna vill oxå komma ner i vårt scrapparträsk -ner med dem.Fast de e säkert lite lata och ber dig vara deras mmm....designare eller. hi hi
Bom blev kanon med den röda texten till *L*
snart kan jag hänga med er på "promenaden " väntar lite till.
Sköt om dig kram

2007-02-23 @ 11:43:01
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Elisabeth

When ever du behöver en liten nissa som kan bära din papper till kursen med Peter så ring MIG!!

Kram kram Elisabeth

2007-02-23 @ 16:17:48
Postat av: Annika

Peter Jöback är ju snygg...och sjunger så fint.Fina arbeten du gör för Arkivet.Dom måste vara supernöjda med dej.Kram Annika

2007-02-23 @ 20:25:03
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: marina benazic

Hej gumman!!
vi var allt på väg in till dig!!! alla 5
men vi avvaktade å hoppasdes på att du skulle se oss i fönstret å komma ut på en tur...
vi hade fika så det räckte, eftersom syrran mest "fikat" på coop... hi hi
men nästa gång kommer vi!!!
kram på dig

2007-02-23 @ 21:40:47
Postat av: Tarja

Kan bara svara på att jag är så nöjd över att Malin vill vara hos mig och göra allt det fina som hon gör. Vilket lyft hon har gjort i butiken på scrapsidan!!! Jag är överlycklig som får ha henne hos mig:)
/Tarja, Arkivet

2007-02-24 @ 23:58:05
Postat av: emelie

så kul med en kändis! förstår att han berömde dina alster dem är jättefina.

2007-02-25 @ 20:42:42
URL: http://emeliesscrap.blogg.se
Postat av: Maria T

Halloj!
TACK SÅÅÅÅÅÅÅ mycket för hjälpen och den lilla pratstunden.....det var inte sista gången jag besökte dig. *ler*
Kram

2007-02-25 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback