Min lediga vecka!

Tänk nästan hälften av min lediga vecka har redan gått....Vad har jag då gjort hittills....ja, inte så mycket faktiskt, fast det var ju lite meningen också :-)
I måndags var jag och inhandlade de nödvändiga gympakläderna till barnen, jättenöjd med mina inköp kom jag hem och satte Erica på att prova....för litet, alltihop!! Alltså när man ser sina barn varje dag hela tiden så märker man endast på kläderna att dom har VUXIT.... Så min tisdag gick åt till att åka runt i de olika butikerna och byta alltihop!
Men men, nu vet jag att hon är 1.54 lång och alltså inte längre kan ha storlek 152 *ler*
Som bonus blev det ett par jeans som man bara mååååste ha! Det har hänt mycket nu sen hon började 5:an. Upp tidigt på morgonen och duscha!!
 ----------------------
Mitt "nya" liv har börjat med....ni vet för att bli av med de där semester- kilona..fattar inte hur de bara kommer på en liksom :-)
Har bestämt mig för att försöka gå ner i alla fall 5kg. Detta får bli med hjälp av GI och promenader, tack
Annika! Jag måste ju också prova då...Så varje morgon efter barnen gått till skolan tar jag fram stavarna och Mp3:n och ger mig iväg på 45 minuters rask promenad!
Fast inte idag för jag får besök av en kille som ska mäta våra trasiga fönster som äntligen ska bytas ut!
-----------------------
Jag ska förbereda lite inför lördagens quickutz dag på Arkivet  med, det blir ju visning av alla Qk´s produkter, nyheter och så får man prova på att göra lite saker att ta med hem........Samt att man har chansen att förbeställa de nya svenska diesen!!
Ska också handla den externa hårddisken :-), så att jag kommer ikapp med alla mina foton!!
-----------------------
Ska scanna och fota lite också så bilder kommer imorgon både här och där!!
Har en massa tråkig städning att göra med, för att inte tala om tvätten....får glädja mig åt att det blir fint efteråt!!
Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Maria K

Redan 5:an... ja det går fort!! Innan du vet ordet av har hon dragit hem sin skäggiga pojkvän ;-)* Några år till kanske* Gött att fått allt fixat va?
Skoj med de svenska diesen! HA det ! Kram, Maria

Postat av: Zara

Ja barnen gör ett litet hopp över sommaren, killarna klagar över sina skor så det blir skoinköp på lördag.
Kul med alla aktiviteter!
Kram

2007-08-22 @ 13:44:24
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Linda Benazic

hallå där, ja du helt plötsligt så pang, har dom vuxit, tänk va lite sol å sommarlov kan göra. :)
ja det e skönt när man har gjort alla "måsten" då e man ju lugn för ett litet tag...
Ha det gott
Linda

2007-08-22 @ 17:48:21
URL: http://www.lindabenazic.blogg.se
Postat av: Ita

De där svenska diesen låter ju super intressant!!!! måste hålla ögonen uppe på lördag!
Hoppas du får ne fortsatt trevlig och lugn vecka
Kram

2007-08-22 @ 21:41:38
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Anna

Hihi jag man märker att dom har vuxit när dom får på sig ett par långbyxor framåt sensommaren. :O)
Tycker du har gjort mycket ändå när du har varit ledig. :O)
Sommarkramen Anna

2007-08-24 @ 22:14:19
URL: http://annastenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback