Några gjorda halsband!

Det är så mycket härligt man kan göra när det är dåligt väder ute!!!
Av den anledningen älskar jag hösten...man kan sitta inne en hel dag utan att känna det där måste....Nu när barnen är lite större kan jag faktiskt för första året SITTA och göra något alldeles eget!
Ibland är dom med och pysslar med sina små projekt men på kvällen när det viner i husknutarna och barnen sover och det är alldeles tyst i huset.....åh, då njuter jag av den timmen.

Därmed inte sagt att det inte är härligt att vara med barnen för inget är väl härligare än att bara få umgås med sina ljuvliga änglar!!! Spela spel läsa i soffan eller som nu om kvällarna prata "ungdomsprat" med en tio-årig dotter!

Här är i alla fall några resultat av förra veckans pärlande:
Mammas lila
Detta gjorde jag till min mamma, går i grå-ljusrosa-lila.

Annas rosa
Detta gjorde jag till Anna. Cerise-svart-ljusrosa

Kommentarer
Postat av: Tinafina

JÄtteläckra!
Passa på att njut när du kan sitta och pyssla!!!
kram!!

Postat av: Fagber

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2010-10-26 @ 12:23:12
URL: http://fagber.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback