Nykterhetskontroll!

Hej, hej!!
På väg till jobbet i förrgår (jag kör ju moppen dit) Vinkade farbor polisen in mig...eller ska vi säga UNGE herr polisen....Även om jag inte gjort nåt fel känns det alltid nervigt.....det var nån storsatsning i nykterhet....tur för mig jag som trodde han skulle skälla på mig att jag inte fick köra där eller att det var för fort eller så.......*ler*

Seminariet igår gick bra!! Puh! Jag som varit sååå orolig......
Jobbade igår kväll MED...tillsammans med Cissi (min kursare, som fixade jobbet åt mig! Kul!)
Det var helt galet mycket att göra!!
Var inte hemma förrän 22!!

Idag har min dotter Erica sitt första engelska prov!!
Håller tummarna gumman!

Ikväll ska vi , jag Malin F och Elisabeth P PLANERA allt inför SCRAPPENING som ju är om BARA 2 veckor!!! Så kul det ska bli :-)

Se här vilka härliga bilder, kör en kameratest....
92238-81
92238-82
Ja det blev ju hyfsat!!!
Ha det nu så bra alla!!!!
Kommer ny rapport ang. planering och annat snart!
.



Kommentarer
Postat av: Tinafina

Åh, vad spännande med planering!! Väntar otåligt tills infomail dimper ner i inkorgen!!!!!
Jättefina kort du har tagit!!!
Hoppas att provet gick superbra för stumpan!
Kram TIna

Postat av: Malin

läckra bilder!!! och tack för igår, tack snälla snälla du för tången... *ler* precis vad jag behövde.. och det visste du såklart! *kram* tack!

2006-10-13 @ 17:42:11
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Troyruna

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2009-06-15 @ 14:10:30
URL: http://troyruna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback