Lördagsrapport!

Hej, hej!
Så var min härliga lördag nästan slut :-(
Först var vi hos min syster i det nya fina huset....vill ha vill ha....se här bara:
92238-74
Här kommer man in från gatan.
92238-72
På väg till trädgården, genom pergolan.
92238-73
Odlingar av alla de slag...majs, bönor, squash, växthus med vindruvor
samt en liten örtträdgård.........en liten bro över dammen upp mot lilla altanen där poolen är.
92238-71
Min syster Maria, ville egentliogen inte vara med på fotot men jag "bad så snällt..."
Här i det härliga köket!!
92238-77
Hej då vinkade Daniel när vi skulle gå....

Ja ni fattar ju själva! Vilken drömkåk!!! Blev inte så mycket foton inifrån....ville ha mer ordning först...fattar inte vad dom menar...:-)

Sen var det dags för hemfärd igen.
Göra egen pizza med den lille gossen, se här bara va duktig han är:
92238-78
Här blir det nötfärs med vitlök.
92238-79
 
Ja, då var det dags att grädda då mamma!!

Vi har verkligen haft det mysigt....såg på en film med barnen medans vi åt.



Här är dagens och gårdagens kreationer:


Ni kommer väl ihåg paper dolls tema förra gången; minialbum här är mina framsidor
kommer innehåll så smånigom...:
92238-76


Tack för att ni orkat hela vägen hit!!!!
Ha det gott!!!
*Kram*

Kommentarer
Postat av: Malin

åh vilket charmigt hus! ser jättefint ut. och jag förstår att du haft en härlig helg med mycket skapande... härliga halsband och fina album!!! typiskt att jag missade de där albumen på paperdolls... du kanske kan lära mig? *ler* kul att våra grabbar lekt idag... *kram* på dig!

Postat av: elisabethp

Vilken mysig helg ni haft!! Och vilket fint hus!!Ser fram emot att få se mera innifrån...

2006-10-08 @ 19:37:25
URL: http://elisabethp.blogg.se
Postat av: elisabethp

OCH halsbanden Malin!! Jättefina!!

2006-10-08 @ 19:38:26
URL: http://elisabethp.blogg.se
Postat av: Lina

oj, jag smäller av vilket underbart hus!

O jättefina halsband var det oxå!

kram, vi syns snart

2006-10-08 @ 22:58:32
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Tinafina

Åh, vilket fint hus!
OCH vad du har varit kreativ tjejen!! Jättefina saker!!
Kram Tina

2006-10-09 @ 11:20:23
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: melisabeth

Hallå..jag fick ångest när jag såg att du va klar. Mina ligger i lådan...ja ja. Idag e jag ensam hemma...kanske skulle leta fram barnens alla gamla kort. Ide´n toppen.
Söt pizzabagare ni har i ert hus.
Ja på tal om hus, WOW! din systers ser helt fantastiskt ut. Var ligger det undrar nyfinka jag.
Nu hörde jag att brevlådan slamrade. Kanske tinafina brev kom nu. Skuttar ut till lådan. Jaaa jag vet att jag inte kan skutta men det lät bra.
Kram kram

2006-10-09 @ 12:50:30
Postat av: Elisabeth igen....

Utvecklingssamtal.....Jo det gick bra. Är en stolt mor :o)
Jo, till barnscrappen vill jag lägga till en flicka, Joyce. Nelita kommer och då följer hennes dotter med. Kul.
Det var bara det jag ville.
kram igen

2006-10-09 @ 17:58:11
Postat av: Zara

Vilken toppenhelg och urmysigt hus!
Kram

2006-10-10 @ 14:16:57
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback