Tomteverkstad?

God afton i stugorna!
Har hållt på nu med min hemsida, Christina var här igår och hjälpte mig.
Hon är ju fantastisk, hon hade redan gjort en massa hemma...igen!! TACK!
Så nu är det i stort sett bara kvar att få ut den i cyberspace!! Kanske att jag fixar det under kvällen...om jag nu kommer ihåg hur man gjorde......

Denna veckan har gått i smycktillverkningens tecken...Här hemma har skapats av både mig och dottern.
Har lovat att visa upp färdiga...då är det ju bra om man har några eller hur *fniss*
Ett gäng födelsedagar på lut med.....först denna omgången var Marina, som fyllde år igår! GRATTIS igen!
Mammas tur i veckan, sen strax därefter är det Lindas tur!

På min praktikplats går det bra, har idag varit på dagvården, jag har fått lära mig göra 3-d pärldjur av tjejerna på avdelningen se här vad jag åstadkommit alldeles själv!!!
92238-13692238-12692238-127
Visst är dom sååååå söta...krokodiler är det, ifall det inte syns *skrattar*

Igår var jag och handlade färg till vårt sovrum, jordfärger, beige och mullvad till fondväggen!
Köpte ju så fina gardiner och lampor i Ullared...dags att få upp det nua ny när man vill ha det extra mysigt inne.....lovar att ta före och efter kort!

Här kommer veckans halsbands-skörd:
92238-13592238-13292238-13192238-13092238-13492238-129






Det sista här nedanför är jag så där extra nöjd med:
92238-133
Min halvfärdiga canvas fick agera fotomatta!!

Ja det var det!
Kram på er alla och ett STOOORT TACK för alla kommentarer! TACK!!!



Kommentarer
Postat av: Malin

wow vad mycket fint du gjort!!! heja heja! och nu fattar jag krokodilen... *ler* har kollat in hemsida och den funkar SKITBRA och är jättesnygg!!! älskar dina layouter.... *kram* på dig baby

Postat av: Tina

WOW så mkt fint du har skapat vännen! Japp, jag är ifull färd med att scrappa på sidan till dig...(äntligen). HOppas att du får en fortsatt härlig helg!
kram Tina

2006-11-19 @ 00:18:26
URL: http://tinafina.blogg.se/index.html
Postat av: elisabethp

Jösses så snygga!! Och så söta krokodiler!! Hoppas vi hörs snart!!
kramkram

2006-11-19 @ 09:47:57
URL: http://elisabethp.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Malin Malin!! Du e ju så himla duktig. Gillar dina halsband jättemycket.
Själva är vi kreativa i vår källare ...så där kul med betongfärg till golven och krokar för praktisk förvaring..
MEN det närmar sig mitt rum, där jag ska kunna vara. tror jag ska ha en stooor krok på dörrens insida så jag kan låsa in mig...*ler*
Ha det gott, ses på söndag

2006-11-19 @ 12:20:59
Postat av: Marina

Hej gullet!!!
Vad mycket fint du har skapat!!
Jag får väl vänta något år innan jag ger mig på att lära mig att göra en krokodil...
på min önske lista till tomten finns "fortsättnings kurs hos Malin"...
kram på dig!! Marina

2006-11-19 @ 18:03:40
Postat av: Christina

Hallo!

Tack för berömmet, men tillsammans klarade vi ju det "galant"! Hemsidan blev ju riktigt bra och den fungerar. Fantastiskt! TACK för det fina hals-bandet jag fick och för god fika.
Ha det gött! Kram Christina!

2006-11-20 @ 09:18:08
Postat av: Erica

Vilka härliga halsband :0) En liten fråga bara: Hur många timmar har ditt dygn? *ler* (Förstår inte hur du hinner allt)Tusen tack igen för den fina presenten, skall försöka sätta mig och scrappa en stund ikväll. Det suger allt i scraptarmen nu....
Kramis

2006-11-20 @ 16:27:05
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Zara

Jösses så mycket fint du gör, det ena efter det andra, helt otroligt!!!
Kram

2006-11-21 @ 10:54:16
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Malin

var tvungen att kika in igen och kolla dina fina halsband och grejer... fick ju se krokodilen LIVE idag och den var såå söt... önskar mig i julklapp! *ler* det var underbart att luncha med dig idag, tack för ditt uppmuntrande väsen Malin! *kram*

2006-11-21 @ 21:02:01
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Anna

Vilka söta krokobiler du har gjort!
Alltså dina halsband är grymt snygga, speciellt det vita.

Kramen Anna

2006-11-22 @ 11:50:42
URL: http://annastenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback