Snyft...

Ja så var det dags för helg!! Äntlingen!! Det är ju denna lördagen som vi ska till Tina!!!
Oaoaoaoaoa sååååå kul!!
Men stackars Tina...hon ringde igår och var sååå ledsen - Vera är sjuk, snyftade hon fram....synd att hon inte hann bli frisk.....Men så klart vi gärna kommer en annan gång tjejen!!!!

I stället bestämde vi, Erica, elisabeth och jag att vi pysslar ändå så precis nu ska jag ge mig iväg till henne!!!

Får se om det blir några djä... canvas....julklappar ni vet.....
Kanske att vi hörs igen ikväll!!

Och du Tina....det är jättesynd att vi inte kunde komma till dig!! Hade såå sett fram emot att se hur du har det...kommer görna en annan gång!!
Krya på er och bamsekram!!!
Lite kort som blev till i veckan:
92238-169
92238-170
92238-171
92238-172
detta sista är till min goa kompis Anna-Karin som fyller
år imorgon.... GRATTIS!!!

Nej nu ska jag åka!!
Karm på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh, vännen, vad jag hade önskat att ni kom hit idag... Ja, så är det...ibland blir det inte som man har tänkt sig..men vi hade iallafall tur med vädret.
HOppas att ni har det jättemysigt hemma hos Bettan och att du får gjort de underbara canvasen ;o)
JÄttefina kort du har gjort!! Favvisen blev kortet med granarna!
Kram på dig!

Postat av: Zara

Underbara kort och vad jag blir sugen på diesel alfabetet...
Kram

2006-12-17 @ 07:29:41
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Morfen

Jättesöta kort! Så kul att se ett grattiskort bland alla julkort nu. Superfint! Kram!

2006-12-17 @ 22:09:55
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Casperella

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2008-11-05 @ 13:03:32
URL: http://www.enequist.dk/casperella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback