2:a advent och pyssel..

Ja då var det Söndag kväll igen..
En kort summering om veckan som gått:

Vi började veckan med Julklappsshopping jag och Mikael! Helt otroligt vad det gick smidigt!! Allt fixat bara på ett par timmar :-)

Sista veckan på praktiken....snyft... innebar lite presentfixande till avdelningen, min handledare och så klart var sitt tjejigt kort till de härliga tjejerna!!! Bildbevis:

92238-163
Dekorerade ett par ljus.....

92238-16792238-166
Två av de 7 korten jag gjorde, lika fast helt olika....

Nu i helgen har vi gjort lite mer tomtar jag och barnen.
Det var också avslutning på Ericas fotboll...vilket skulle slutas med en match tjejer vs mammor....
ja, ni fattar!!! Klart man ställer upp!! Jag har ju spelat i min ungdom och såg såååå fram emot detta!!! Både jag och Erica var väldigt laddade inför matchen och båda var vi sååååå säkra på att vinna!!

92238-164
Här ser vi vår coach (min man...)lite lag snack...hejarramsa hade vi med så klart!!

92238-165
Här är jag efter en målgivande lagd hörna!!! Ganska lycklig....

Ja, visst det var ett gäng småtjuriga små tjejer som fikade efter den BITTRA förlusten mot MAMMORNA!!!! Vi vann till slut på straffar!!!
Var länge sen jag hade så kul!!

Sen var det dags för paper dolls nu ikväll fick gjort en i alla fall....
92238-162
Ja imorgon är det nya tag i skolan som gäller!!
Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: malin

Underbara fotbolls-bilder! *ler* du kanske borde starta ett old-girls-team? *hihi* korten och layouten är bara såå fina, och ljuset också såklart! du är såå duktig!!! ÅH tack för igår vännen - det var så mysigt! och jag är såå nöjd med att jag verkligen fick gjort mina julkort.... *kramkram*

Postat av: EricaJ

Vilka härliga kort! Du ser ut som värsta fotbollsproffset. Vad fin LO: blev :0)Härliga färger och härliga tjejer. Kramis

2006-12-11 @ 08:55:18
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: elisabeth

Vilken härlig LO. Syns att de e kompisar.
Själv sitter jag en sista liten stund vid datorn. Snart kommer min bror och hämtar oss för avfärd mot Landvetter. Ska bli skönt att åka till värmen.
Go´Jul! ha det gott, vi ses.
Kram kram

2006-12-11 @ 09:18:47
Postat av: Lina

Vilket underbart ljusarrangemang!
O layouten är härligt glad!

2006-12-11 @ 11:07:01
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Åh så fint ljusarrangemang du gjort!! Och jättesöta kort! Och cool LO!! Hihi... mycket att kommentera på en gång ju! :-) Kul att ni vann också!! Kram!

2006-12-11 @ 19:53:15
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Maria

Härlig layout & kort! Skoj med match med tjejerna, kul att göra det ihop!
för att intte tala om hur skönt det måste vara att ha fixat alla klappar!! Borde man ju ta tag i ;-)
Kram!

2006-12-12 @ 08:26:37
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Morfen

Vilket fint pyssel du gjort!! Arrangemanget med ljusen är fantastiskt. Jättefin LO också, färgerna och "pyntet" är jättehärliga. Hoppas du har en bra vecka! Kram!

2006-12-12 @ 21:03:36
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Tina

Åh, vad mkt fint du har gjort!!!! Det skall bli så kul att träffa dig på lördag! LÄÄÄÄÄNGTAR!!!
kram vännen!

2006-12-13 @ 23:05:12
URL: http://tinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback