Höstmys...

Det är inte ofta denna bloggen får uppmärksamhet av mig...
Men ibland så får man ett ryck!

Scrappening i år var av mindre upplaga, av många olika skäl. Men ack så trevligt.
Det blev för min del en mak´n take i form av en tavla att visa:

Liten 3-d ram 15x15 med tänkvärda ord eller citat.

Har många som pryder mitt hem nu *ler*

Fick sån lust att göra fler saker som går snabbt, blev cellofanpåsar med olika innehåll för alla tillfällen:



Tar bara 5 minuter och är roligare än en blomma om man ska gå bort!

Scrappade tom en LO till mitt och Stefans första album, med jättefina foton från vår semetser i somras. Visar nästa gång. Har dessutom en scrap-kurs på tisdag och till den har jag hunnit göra en LO till. Var så länge sen jag tog mig tid att scrappa, lusten har helt enkelt inte infunnit sig... men känner att med rätt foton så kan jag göra hur mkt som helst ;-)
________________________________________________________

Hittade dessa fantastiskt kloka ord, visst är det så- det förstår man nog först när man har det och är där! Livet är fantastiskt!!!

Det handlar inte om att finna den person man vill gå till sängs med. Det handlar om att finna den man vill vakna upp med. Det handlar inte om att finna den man vill leva tillsammans med. Det handlar om att finna den man inte kan leva utan. I världen är du bara någon... men för någon är ...du hela världen...

Dessa fina ord får avsluta dagens inlägg.
Njut av regn å rusk med någon du tycker om- det tänker jag göra!

Kommentarer
Postat av: Elvy Bengtzén

Min docka vilka fina ord, och vilka fina arbeten du gjort . Jag glädjer mig väldigt mycket för din skull (det vet du) hoppas vi hörs snart jättestor kram från enny

2010-11-23 @ 16:39:03
Postat av: Malin Tvedt

Vilket fint citat och så sant - det ska jag bära med mig!



Kommer du ihåg mig, förresten? Det var en hel evighet sen vi hördes! Säkert fem år sedan sist. Mycket har hänt. Jag såg att du jobbar för Arkivet! Är det du som äger Akivet rent utav? Det skulle inte förvåna mig det minsta!



Miimo går på sparlåga, men jag scrappar förstås fortfarande! Är teamleader-DT på SWE scrapbook sedan ett par år tillbaka och stortrivs där! Kika gärna in om du vill:
http://swescrapbook.blogspot.com/



Hoppas att vi hörs!

Kram,

/Malin

2011-03-25 @ 11:12:54
URL: http://scrapsnack.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback