Vår i luften

Oj, nu var det länge sen jag skrev igen...
Dessa två veckor har gått så fort...igen...

Sista veckan har varit toppen! Barnen och jag har haft mycket kvalitetstid- vilket ger resultat i Hampus skolarbete!
Positivt, väldigt positivt, mail från hans fröken! Jag blir så glad, vet ju att han kan om han bara vill...
Fick bli en belöning- i form av en ny keps! Han ville tom själv gå och klippa sig, jag var såklart inte sen att nappa! Så i fredags direkt efter jobbet åkte vi till Marie- för övrigt världens bästa frisör!

Fredagskvällen var discokväll för Erica, så här snygg kan man vara då:


Mamma och son hade under tiden en mysig kväll hemma.

Idag har det ju varit rena vårvädret ute, så jag frågade barnen om lite hjälp i trädgården. Dom är så snälla och hjälpsamma numera.... förstår väl att mamman behöver lite extra hjälp från dom!
Även detta måste ju belönas, så efter 2 timmars arbete blev det vårens första ute fika:




Snygg i nya frissen :-)

Mitt i vår-röjningen hittade Erica ett fågelbo i vår häck:

Fint va!
Dessutom letade jag fram mina krokus bland alla höstlöv...

Ett sant vårtecken!

Pysslandet har inte varit så flitigt...i alla fall inte på Lo sidan.
Håller på med ett special-hemligt-projekt!

Imorgon ska jag jobba lite extra på jobbet- många som är sjuka nu....
Jag är glad för alla extra pengar jag kan få...

På måndag kommer några kollegor från jobbet till mig och vi ska göra lite kort!

Tills dess får ni hålla tillgodo med detta:



Ett kort på beställning.

Må så gott i vårsolen!

Kommentarer
Postat av: nancy

Värst vad du ser bestämd ut på bild.

Väldigt fint kort du har gjort, är väääldigt nyfiken på de hemliga projektet ;)

Herre gud vad du har leggat i, vår fint både ute och inne.Med nyputsade fönster och vår städat ute :)

Ha de gott och sköt om dig KrAm

Postat av: Petra

Grymy härliga foton och kortet är riktigt snyggt!

kram på dig vännen

2009-03-22 @ 01:31:13
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: Therese

Fint kort!!

Kram

2009-03-22 @ 10:03:24
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/
Postat av: ElisabethT

Vårsolen ger energi!

Härligt att fika ute. Något visst med först koppen kaffe ute.

Kram!!

2009-03-22 @ 10:41:55
Postat av: Maria T

Hejsan!

Va du är duktig!

Hoppas kunna komma förbi en sväng på torsdag....

Skickar ett sms och ser om du är hemma.

Kram

2009-03-22 @ 16:27:23
Postat av: Lotta

Vilket otroligt fint kort vännen!!!! Vad skönt att läsa att du har haft en så härlig vecka och helg med barnen. Längtar till vi ska få tid att sätta oss tillsammans och scrappa.

Kram kram

2009-03-22 @ 18:58:50
URL: http://lcarlsson.wordpress.com
Postat av: Aase/ängel60

Visst är kvalitetstid ihop med barnen värdefullt, det bästa som finns. Att sen dessutom hitta lite fina vårtecken gör ju livet lite härligar och man blir ju framför allt piggare :=)

Kram Aase

2009-03-22 @ 22:59:01
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: Maria

Kul med hjälpsamma barn =) Det brukar ju löna sig att vara snäll! Härligt att våren är här!

Supersnyggt kort du gjort, ha det gott!

Kram Maria

2009-03-23 @ 16:04:47
URL: http://mariascollage.blogg.se/
Postat av: Ita

åh vad roligt att se att du mår bra, har saknat dina inlägg. Vad härligt det såg ut med utomhusfika.

Kram

2009-03-23 @ 21:14:32
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Misan

Åh, vad fint gumman!! Underbart att höra att du haft en skön vecka! Längtar efter att träffs snart igen! Imorgon kommer den lille vovven!! Kram Misan

2009-03-27 @ 22:23:07
URL: http://www.misansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback