Snygg i backen...eller...i alla fall i backen på benen!


Ser värre ut än vad det är.....skulle kunna tro att det är min bil!
Det är det INTE även om det var mina kollegor i bilen! Helt plötsligt såg jag dom inte längre i backspegeln...
Fick ett samtal på telefonen- "vi är fast i en snödriva; kan ni komma"
Tur att dom inte fick möte, gled rakt över vägen, så halt det var. Som tur var hade vi kommit fram och detta var inne i Sälen, precis vid vårt stugområde. Kom en grävskopa åkandes och vi fick lite hjälp att få loss all snö. Sen kom det en super bussig man i en bil och drog loss bilen, inte en skråma som tur var!
__________________________________________________________
Högt uppe i den omtalade Gustavsbacken!

Ja vad säger man.....annat än- fy  f*n så kul vi har haft! Ser ni jag står på skidor! Och tog mig ner!!!
Massor med gånger!!!
Så rädd som jag var innan jag kom upp i backen...eller rättare sagt, redan innan, liften var jag mest rädd för, tänk om jag glömt hur man kommer av ankarliften...
Men jag kom ihåg hur man gjorde! Kunde till och med svänga skapligt!
________________________________________________________
Vi hade så trevligt! Så här såg det ut första eftermiddagen vid vår stuga:

Mina härliga arbetskamrater!
Johnny, Erik, Joel och Björn! Grabbarna hann med ett par timmars åk redan på torsdagen- så här såg det ut när dom kom tillbaka! Joel är sååå duktig på gitarr- även denna lilla *ler* sjöng och spelade för oss heeela helgen! Så mysigt!
Lite öl är aldrig fel, även utan att vara på after-ski- som var sååå kul!

Johnny, Frida, Joel, Johanna, Per och Erik på lördagens after-ski.


Frida och Johanna.


Jag och Johanna- man e så lagom snygg efter en hel dag i backen :-)


Björn, Annelie, Frida, Johnny, Johanna, Joel, Nina och Erik.
Slappa gänget, precis hemkomna efter after-skin, sista kvällen.
Många trötta arbetskamrater...


Så klart att spel måste spelas, Cranium är ju "vårat" spel...även om vi förlorar mot grabbarna varje gång så envisas vi fortfarande med att spela det *ler*.
Här är Kristin- charader är en del av spelet!

Här är den stora sittliften som tar oss upp till dom branta backarna!!! Skönt att åka den liften = benvila!


Jag och Cecilia tog de sista åken med kameran, lite kul backar lite kul foton!
kommer nog flera....
Nu är man hemma igen, ingen Sälentripp att längta till....
Dags att boka och planera in nästa galna upptåg med jobbet...innan semetrarna drar igång måste vi hitta på nåt igen!


 

Kommentarer
Postat av: elisabethp

välkommen hem!! Ni ser ut att ha haft jättekul!

kramkram

Postat av: malin

härligt gumman, det syns verkligen att ni har haft det fantastiskt... underbara bilder :) och vad glad jag blev när du ringde :) jag var lite orolig som du förstod. vi kommer bort någon kväll till dig, Elin och jag - när hon har frisknat till såklart... kram på dig

2009-03-09 @ 08:06:35
URL: http://mallafors.se
Postat av: ElisabethT

Ser fantastiskt härligt ut!

Mmmm har vår Sälen tripp framför oss.Ska bli gott.

Ser ut som ni hade kul.

Kram kram

2009-03-09 @ 08:16:01
Postat av: nancy

Första tanken NEJ Malin vad har hänt...Puh de var ju inte din bil.

Ser att ni har haft en toppen weeken och snygg i backen oxå ;)

Ha de gott och sköt om dig vännen

kramiz

2009-03-09 @ 08:19:08
URL: http://pinknanc.blogg.se/
Postat av: Ita

Tycker alltid du e snygg vännen!!!

Kram

2009-03-09 @ 09:40:37
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Erica

Ser härligt ut :) Du skrämde även mig med bil-bilden...... skönt att det inte var du... kram kram Erica :)

2009-03-09 @ 21:33:19
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Lotta

Wow wilken hot babe i backen :) Så himla roligt ni verkar har haft. Jag är så glad för din skull vännen, även om vi saknade dig i Göteborg :(

Nu måste vi scrappa tillsammans SNART!!!!

Bamsekramen till dig.

2009-03-10 @ 08:23:43
URL: http://lcarlsson.wordpress.com
Postat av: Aase/ängel60

Ser ut som härliga dagar, fjällsemester är så skönt... Galenskap med jobbarkompisar är ju kul dessutom.

Må gott Kram Aase

2009-03-11 @ 11:39:38
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: annika

Tur att det inte hände nåt med bilen. Ni ser ut att ha skoj och mycket snö! Med gitarrspel och skönsång mår man toppen. Kram Annika

2009-03-13 @ 09:50:00
URL: http://mellbina68a.blogg.se/
Postat av: Marie Gustafsson

Åh vad härligt det ser ut!! Måste vara kul att göra ngt sånt med sina jobbarkompisar!

Kram!!!

2009-03-13 @ 20:26:57
URL: http://marieg-scrapblog.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Du ser ut att ha haft det toppen hos "fjällorna"!!

Kul att kunna göra en massa roliga saker med sina jobbarkompisar.

Saknade dig på Paperdollsträffen i söndags. Hoppas du kan 26/4!!

krAM Anneli

2009-03-17 @ 22:47:12
URL: http://anneli68a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback