En händelserik dag

Idag har jag varit ledig!
Så skönt, känns som om det var länge sen sist...
Har fått gjort en massa roliga och mindre roliga saker...

Men det roliga var att få komma till Lotta och pojkarna på middag!
Jag som var så säker på att hitta rätt, stod och ringde på nr 33 men ingen öppnade... jag visste att hon var hemma, så tanken slog mig att det måste vara fel gata???
Ringde upp henne och frågade om jag stod och ringde på fel dörr? Ringer du sa hon, jag har ingen ringklocka!
Nähä.... då måste jag vara fel....gå till andra längan av radhus sa Lotta. Men det är ju där jag är sa jag...
Hon skulle ut och leta efter mig, vi möttes ju så klart efter bara 1 minut.
Jag var rätt hela tiden, tänk- hon visste inte att hon HADE en ringklocka!!!  Söta, söta Lottan!
Tydligen fungerade den inte så bra heller eftersom hon inte hörde mig *ler*
Fick god mat och kaffe med kaka...riktigt bortskämd!

Var hemma strax efter halv 8, då knackade det på min dörr!
Där stod:

Anneli- med fina blommor, choklad och lånade stämplar!
Tusen tack! Det värmer i hjärtat!
Fortsätt gå på din kvinnliga intuition och magkänsla! Jag är glad att du gjorde det!
Snygg som få var hon med!
Grattis till dig! Strongt gjort! Hade jag ALDRIG klarat!! I alla fall inte på så kort tid och med en kock i huset....

Tävling i denna härliga bloggen:

Fina saker kan man hitta och inspireras av här!
--------------------------------------------------------------------------------------

Håll i hatten i helgen...ryktas om oväder...tur man jobbar!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja visst är det konstigt med magkänslan ibland. L

Tack för pratstunden och för peppningen L, den behövs.

Ha en go helg, trots jobb!!

krAM Anneli

Postat av: Ita

Härliga tulpaner, denna tiden är så underbar när man kan ha blommor hemma till billig penning.

Kram

2009-03-27 @ 18:02:00
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Petra

Härligt foto på tulpanerna! Det blir jag alltid glad av, tulpaner alltså :)

Ses kanske i veckan vännen

kram kram

2009-03-29 @ 23:37:44
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: Erica

Vilken härlig kväll både bortbjuden på middag och sedan överraskad med blommor..... Kram kram Erica :)

2009-03-31 @ 07:46:02
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Marie Gustafsson

Vilka härliga tulpaner!! Riktig vårkänsla!

Ha en skön helg!!

2009-04-03 @ 10:42:01
URL: http://marieg-scrapblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback