Ny vecka- nya möjligheter

Är det ju man brukar säga!
Hoppas att det ligger nåt i det...

Helgen har varit aktiv, minst sagt.
Började med tonårsdate hos Nina- min arbetskamrat, med våra 2 tvillingar- Erica å Felix. Blev nog rätt så bra tror jag...
Småbröderna, som såklart var nog så jobbiga hade kul ihop med! Vi var ju såklart inte sämre vi, mycket tjejsnack blir det...

Lördag morgon var det match för Erica, inge vidare med storförlust mot Näset. Dags att åka hem snabbt å duscha för att bege oss till Liseberg- som - hör å häpna: var ÖPPET denna gången *ler*
Där det var möhippa för syster min:

Visst passar hon bra som tiger!
Åkband till barnen som roade sig själva ett tag, umgås med tjejerna för mig
som alltså fick vara med en stund i alla fall!


Barnen tyckte nog att moster var X fin just idag.... precis som alla barn
på heeela Liseberg tyckte!

Söndag bjöd på Paperdolls, var i alla fall med en stund på em/kvällen.
Kul att se er igen!

På tal om det så ska ni väl med och sätta rekord!!!
Se här! Detta kommer bli hur kul som helst!!!

Nu har barnen somnat sött i sina sängar hos sin pappa, mamman har fixat lite hemma
ny vecka börjar, hoppas den bjuder på nåt trevligt...


Kommentarer
Postat av: malin

hoppas att du får en härlig vecka vännen, det var mysigt att se dig igår även om det blev en kortis bara... kram på dig, kanske vi kan få till en fika snart??? :)

Postat av: elisabethp

Vilken söt Tiger-syrra!!! Förstår att ni hade roligt! Kul att ses igår, vi ses snart igen!

kramkram

2009-06-08 @ 09:48:47
URL: http://elisabethp.blogg.se/
Postat av: ElisabethT

Kram kram!

2009-06-09 @ 08:39:09
Postat av: Ita

Klart vi ska sätta rekord, betalt och klart!!

Kram

2009-06-09 @ 22:20:15
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Erica

Härligt att se dig igen :) Tänkte nog försöka komma med den 19/9.... Vi hörs snart igen!! Kram kram Erica

2009-06-10 @ 12:13:08
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: ElisabethT

Tack för en underbar skolavslutningsdag.

Vi gick hem och åt jordgubbar toppade med glass och grädde.

Sen for jag till min bror och manglade! Ja jag vet...jag e gammaldags men jag älskar linnedukar som e nymanglade.Som min brorsson sa när han var tio år; Nu ,måste farmor ha blivit galen för vi har pressvecka på lakanen. Mmmm det e fint.



Ha en kul/trevlig kväll fylld med ...allt.

Kram!

2009-06-11 @ 16:40:30
Postat av: Marie Gustafsson

Önskar dig en skön sommar!!

VILL vara med o sätta rekord jag åxå!!

Kanske ses vi där!!

Kram!

2009-06-24 @ 09:24:56
URL: http://marieg-scrapblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback