Snöiga lördag, töiga söndag...

Jag trodde nästan jag skulle bli insnöad igår..... det kom bara mer å mer.
Det är så fint med vita träd och alldeles vitt på marken.
Tänkte nästan ge mig ut i min lilla backe för att tjuvträna lite inför den stundande skidresan....men svårt utan skidor- har förvisso mina gamla på vinden, men där har dom legat sen ....ja, hör å häpna 1988!!!

Men eftersom vi bor i Göteborg så visste man väl att plusgraderna skulle komma smygandes....
Har kikat ut i backen under dagen och många barn och blöta föräldrar har provat lyckan i pulkabacken!
Själv tog jag bara en promenad, skönt att rensa huvudet lite....

Hittade äntligen skidkläder i torsdags- jätte-rea på Stadium. Hittade den perfekta outfiten, då jag intye kan åka snyggt kan jag i alla fall vara snygg *ler*

I fredags var det tjej afterwork:

Här är några av mina glada, galna kollegor!!!!
Vi är färgglada till tusen! Får scrappas i sv/v.

så här:

En kul gammalddags action :-)
så här såg det ut innan:

Nä nu måste jag plugga en timme till innan barnen invaderar!!!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Du är så fin Malin!! Ser ut som en kul AW! :-) Det är supertrist med snön som töar bort... Ses snart!! Kram

Postat av: Erica

Det syns lång väg att det var en härlig kväll ;) Du är så fin i nya frisyren. Ses snart!

Kram kram Erica :)

2009-02-22 @ 19:57:52
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, vad fin du är!!! Snygging!

Nu ses vi snart!!! Can´t wait!

Kram

Misan

2009-02-22 @ 22:07:53
Postat av: ElisabethT

Ser ut som kvällen var lyckad.

ja det e viktigt att va´snygg i backen.

Själv har jag fått nya skidor, blommigt mönster, fina.

Kram kram!

2009-02-23 @ 11:31:08
Postat av: Lotta

Ni ser ut att ha dökul, önskar man var med :) Så himla fin du är!!! Längtar till vi träffas i helgen.

Kram kram och en kram till

Lotta

2009-02-23 @ 11:58:44
URL: http://lcarlsson.wordpress.com
Postat av: malin

what a beauty!!! hej snygging ;) kul med AW! nu läääängtar jag tills vi ses, det är ju hundra år sedan vännen kram om inte annat så ses vi ju på fredag... men jag tänkte kanske kanske kanske försöka hinna bort till dig innan :) är du hemma imorgon (onsdag) kväll? kramigen

2009-02-24 @ 07:43:56
URL: http://mallafors.se
Postat av: Annika

Ni ser ut att ha riktigt skoj! Skitsnygg klänning du har på dej...Ha det så kul på båten. Kram Annika

2009-02-24 @ 17:50:25
URL: http://mellbina68a.blogg.se/
Postat av: Aase/ängel60

Vilekn härlig bild på dej och läcker som redigerad!

Kram Aase

2009-02-25 @ 21:21:54
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback