Hemma igen!

Vi har haft en helt ljuvlig semester jag och barnen! Tog ju som ni märker också med oss solen hem *ler*.
Rhodos var lika fantastiskt som jag minns det från när jag var där sist -01.
Det kändes mysigt och lite speciellt att visa barnen mina favoritställen- som faktiskt var sig lika.
Vi fick efter klagomål (- usch vad jag har blivit krävande...) ett toppen rum med utsikt över havet som var knappt 100 meter bort. Poolen var toppen- bar mitt i, samt stor sim och dykyta.Gratis dricka och glass till barnen fram till 18 varje dag, gjorde ju inte saken sämre...

Visst ser det skönt ut!
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad slår denna bilden....man kan riktigt känna hur det luktar, känna de varma
stenarna mot fötterna där nere vid havet!!

Sol i massor! Barnen fick hålla sig under parasollen! Keps på och vatten
i närheten.....annars kan det gå illa......
ja så klart det lyckades hända något:  Vi satt på en pizzeria och väntade på
vår beställda lunchpizza som vi skulle ta med till vårt hotell. Erica säger då
-mamma jag mår illa, vilket är som valigt med henne-  med för lång tid mellan
målen och för lite att dricka samt i denna värmen.... det tar inte mer än ett par
sekunder så ser jag hurv hennes så solröda ansikte ändrar om till grå-vitt,
ögonen börjar rulla och hela den långa tjejen säckar ihop!
Hon svimmar mitt framför mina ögon! Efter att ha tillkallat ägarens uppmärksamhet
fick hon en deciliter vinäger i ansiktet och hela håret, det skulle få henne att
vakna till tyckte han!!! Hampus tyckte det hela var rätt så läskigt, men äckligt
med en syster som luktade vinäger ett bra tag!! Hon fick en flaska vatten som han
praktiskt taget hällde i och över henne efter han var klar med vinäger- omgången!
Efter detta såg jag till att alltid ha något ätbart med mig vart vi än gick!

Lite kultur blev det också med utflykt till gamla stan, där barnen
beställde världens coolaste drink!!

Den blir nåt att scrappa!!!! Hoppas på att få till det i helgen...
Avslutar med ett favvofoto av den goa dottern:

På återseende :-)

Kommentarer
Postat av: malin

vilka härliga bilder - förstår att ni haft det fantastiskt!!! vill gärna höra allt... när vi ses i helgen! kram

Postat av: ÅsaF

Åh så härligt ni verkar ha haft det!! Riktig semester! Superfina foton, förstår att det lockar i scrapfingrarna nu! :-) Kram Åsa

2008-07-04 @ 10:18:23
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Anneli

Åh så härligt ni ser ut att haft det!! Blir avis!

Vårt väntar! L

Jättehärliga kort att scrappa!

krAM Anneli

2008-07-04 @ 15:29:20
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: Linda B

ja din solbränna har ju sett idag, å korten såg riktigt fina ut, härligt!! syns kanske snart igen

2008-07-04 @ 17:06:27
URL: http://lbenazic.blogg.se/
Postat av: Nancy

Å vilka härliga kort,den där drinken är vi lite sotis på grabbarna här hemma :)och jag.

ha en super duper rolig helg.

kram Nancy

2008-07-04 @ 18:17:18
URL: http://pinknanc.blogg.se/
Postat av: Maria

Ser helt underbart ut!!!

Skönt att det gick bra med Erica efter diverse behandling! =)

Ha så kul på träffen!

Kram Maria

2008-07-05 @ 12:46:18
URL: http://mariascollage.blogg.se/
Postat av: ita

ser ju inte alls skönt ut, inte alls avensjuk.... Måste erkänna.... JAG E JÄTTE AVIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men tack för att du tog med dig värmen hem elr

Sköt om dig vännen.

kram

2008-07-06 @ 10:59:09
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Viktorlovise

Good web with cool info. Thanks.

2009-02-23 @ 14:49:54
URL: http://viktorlovise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback