Dags att börja arbeta!

Ja, då var det slut på mina 3- veckors semester. Har nästan gjort en hel arbetsvecka nu! Vilken start sen- Olyckan på Liseberg var det första jag tog tag i då jag var larmansvarig! Adrenalin- ja tack massor!!!

Tur att det blev en resa till Rhodos, annars hade det ju inte blivit mycket sol och bad.
Hoppas på lite mer sol i alla fall innan hösten kommer, den blir så lång annars!

I fredags hade vi ju Indisk middag och drink-kväll jag Elisabeth och Malin F, vi hade så trevligt!!!
Se
här vilka goda och snygga drinkar det blev *ler*
Hade så kul!!!
Fick till och med scrappat en Lo! Se här!

Nya papper från S.E.I. jag älskar dom!!!! Svartvita foton är också det något jag tycker mycket om!
Nu är Tarja i USA- Chicago på CHA mässan...jag är inte alls avis.....
Fick precis nu en liten före- rapport klockan är halv 6 på morgonen och jetlagen har slått till *ler*
Kika in i Arkivets blogg under kvällen för senaste nytt från mässan!!!
Nu ska jag fixa lite här hemma, man och barn är i Danmark och kommer hem ikväll.
Jag jobbar hela helgen och startar med en sen kväll idag, härligt med såna arbetstider under sommaren- ännu bättre hade det då varit om det var såpass bra väder att man kunde åka ut och sola innan jobbet kl. 16!!
Ha det gott så länge!
M

Kommentarer
Postat av: Anna

Kanonfin layout!

Vilken otäck olycka på Liseberg.



Sommarkramen Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback