Oj vad länge sen...

Ja, jag vet det var länge sen nu....men det är lite att pyssla med när man skriver uppsats, jobbar, fixar för mässan och har en son som fyller år!!
Allt som kan hända måste så klart vara samtidigt! Fast det är ju inte bara en nackdel, jag älskar ju när det händer massor och man har många bollar i luften samtidigt [inte bokstavligt talat *ler*].
Helgen tillbringade jag mest hemma, var ensam hela lördagen. Då blev det en del pyssel, hann faktiskt med lite fönstertvätt också! Det är ju kalas här i helgen så man måste ta lite då och då...
________________________________
Det har hunnit bli en massa nya fina kort också! Visar inte dom nu...sparar till mässan, det är våra egna nya stämplar som vi släpper då! Dom är såååå fina!
Ni kan tjuvkika
här...Ska ju ha distresskurs på mässan tänkte använda dom då...
På tal om mässa, oj vad mycket roliga saker det har landat i butiken denna veckan! Och förra! Håller som bäst på att skapa en DUBBEL- Ja ni läste rätt! Jag!! Det har jag inte gjort på ett par år tror jag...Testar även det nya formatet 12*6 liggande, gillar det massor! Ni får se på mässan!
________________________________
Men dessa kan jag visa i alla fall:
92238-377
92238-378
92238-375
92238-379

Det är kort som ska användas dels på kursen på torsdag, dels i butiken som inspiration! 
Har nog fått ugglefnatt! Jag som inte gillade ugglor sa jag.....*ler*

Ska även jobba på torsdag så min mamma kommer och är här med barnen!! Erica spelar match så mormor har lovat att baka muffins med Hampus, han är såååå lycklig!! Tänk att vara själv med mormor och få all uppmärksamhet själv!
Mikael ska åka bort med jobbet över natten! Nån kick- off grej på en ö! Det ska bli mysigt att få ha mamma här över natten! Det var flera år sen! Synd att hon inte är så förtjust i papperspyssel......*fniss*.
________________________________

Alltså GI!! Wow, jag gillar det! Äter massor, gott och lyxigt och går ner! På mina 15 dagar har jag gått ner 6 kg!
Saknar inte ens pastan längre, kanske en ostmacka saknas ibland, men nu är ju det ok, så kanske det blir en fika ikväll!! Ska nog få min man att ta en kopp kaffe med mig sen! 
________________________________

Måste bara berätta om vår hemska fredag som vi hade....
Jag åkte en sväng till Arkivet för att hämta lite nyheter, typ Love Elsie sakerna!!  Tog moppen eftersom det är så svindyrt att parkera i stan. Mikael ringde mig och frågade försynt om det var ok att han spelade match, Ja så klart tänkte jag, då stannar jag hos Tarja lite till och hjälper henne packa upp kartongerna...
Väl hemma efter en sväng på coop, kommer jag på att jag inte har några nyckar med mig. Det behövde jah ju inte eftersom alla skulle vara hemma. Åkte bort till Krokängsplan och fick Mikaels nyckel [varför han nu plockat av en nyckel och har lös...]
Kommer hem igen, märker att det är låst med andra låset...som vi bara låser inifrån på natten...givetvis har inte M den nyckeln, inte Erica heller...Hon hade svårt att låsa, så för att inte lämna huset öppet låste hon inifrån och gick ut garagevägen...
Ok, fredag kväll ingen har nycklar, inget fönster öppet...vad göra. Det är väl bara att ringa låssmeden tänkte jag ....
Pratade med Remik, M´s kompis borta i parken, då säger han plötsligt: 
- men jag har era nycklar hemma!! Det har jag haft i många år!!!
Vilken tur va! 
_______________________________________
ja, ja nog babblat! Dags att sätta händerna i en Lo som ska bli klar helst idag...hmmmmm....
Hej så länge!



  

Kommentarer
Postat av: Ita

Så kul att se dig igen! urs et där med att låsa sig ute är inte så kul.. själv fick jag slå in en ruta en ggr när P åkt till tyskland....
Kram och vi ses på mässan

Postat av: Linda Benazic

fy 17 vilken fredag, aldrig kul att stå utan nycklar.Jasså du kör GI du, bra gjort 6 kg redan....oj oj oj, men hur mkt skall du gå ner igentligen? pyssla på "pysseltjejen"
kram kram Linda

2007-09-12 @ 18:52:06
URL: http://www.lindabenazic.blogg.se
Postat av: nancy

Gud vad saker de händer runt dig ...
Jag e så avundsjuk på dig samtidigt e jag glad för din skull på att du får ihop Gi. 6kg grattis!
vi ses på lördag

2007-09-12 @ 19:26:11
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Maria K

Wow full fart! Tjusiga kort- och tusen TACK för det gulliga vi fick igår =)!! Vad duktig du vart, som gått ner 6 kg- det är mycket!!
Hoppas se dig på mässan om jag lyckas ta mig dit ;-) Ha det gott! Kram Maria

2007-09-12 @ 23:27:35
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Anneli

6 kg!!! Bra jobbat!!
Sicken fredag, ingen höjdare men det blev bra till slut. Annars kanske det inte stannar vid ny altandörr *L*.
krAM Anneli

2007-09-13 @ 08:45:58
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Maria T

Hejsan, Hejsan!
6kg!!! Du är ju grym!!! Nu känner jag mig också grymt peppad, Tack!
Tyvärr kan jag ej gå på mässan i helgen, vi skall åka och packa ihop vår husvagn...hoppas få se dina alster här snart!
KRAM

2007-09-13 @ 08:52:08
Postat av: Kattis

Vad du är duktig som gått ner så mycket. Hur gör du?
Jag tycker det tar så vansinnigt mycket tid att gå efter GI-recept. Hinner ju inte med något annat än att stå vid spisen.
Kan man få lite tips på hur du gör?

2007-09-13 @ 09:38:27
Postat av: Malin

*skrattar* babbelmaja där - orden bara sprutar... härligt att höra.. mysigt också att prata med dig igår kväll... kramkram - korten är lika fina som vanligt! nu ska jag kika in på arkivets blogg...

2007-09-13 @ 15:10:39
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: elisabethp

jisses...vad mycket du har runt dej!Jättefina kort!
vi ses på lördag!
kram

2007-09-13 @ 15:53:49
Postat av: Lina

helt underbara kort Malin! Så söta ugglorna är!
O du är ju helt makalös med din vikt! var tusan hittade du de där 6 kg????
kram på dig!

2007-09-14 @ 22:03:18
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Christerzahra

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2009-06-17 @ 07:42:29
URL: http://christerzahra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback