Bara timmar kvar!!!

image413
Ja, här är förra årets start på Scrappening! Vi hälsar välkomna!

Det gör vi även i år så: VARMT VÄLKOMNA!!!

Ok, sakerna packade...eller jag menar tror jag. Blir man någonsin färdigpackad?
Tur ratt man har nära hem :-) Och goa vänner att låna av *ler*
Kameran är på laddning, fotona kom idag i brevlådan....
Jäklans- tandborsten får jag inte glömma sen...eller vinflaskan!!!
______________________
Är helt mör både i kropp och knopp!
Igår hjälpte jag Anna- karin att flytta! Jättefin lägenhet verkligen! Och idag har jag handlat till oss alla 56 pers! En del att bära det med:-)
Imorgon är det Mikaels tur att vara flyttgubbe, då är det Peters tur att flytta.
Ska bli skönt att "bara sitta" - som om jag kommer sitta nåt, ha ha! Det ska bli dåligt väder hela helgen! Skönt att vi kan sitta inne då med gott samvete!!
________________________________________________ 
Nä, nu bär det av in i duschen och sedan bums i säng! Ska ju vara på plats vid halv 8 imorgon bitti!!!
Ses imorgon.....eller om några minuter kan jag säga idag *ler*
Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Malin

tack vännen - för en underbar helg *kram*

Postat av: Annika

Tackar också för en härlig lördag. Var helt matt i huvudet efter alla intryck och lärdomar...Kram Annika

2007-10-29 @ 13:37:13
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Sofia Nilsson

Buhuuuu!!! Synd att jag inte kunde komma :(
Ville ju så gärna, men hoppas på nästa år i stället!
Hoppas ni hade det bra!

Kram Sofia

2007-10-29 @ 21:26:07
URL: http://fialisan.blogg.se
Postat av: Natalie Portman

It is the coolest site,keep so!

2008-01-16 @ 02:54:06
URL: http://about-natalie-portman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback