Grattis!!

Idag [fredag] fyller Tarja år, ni vet det där jämna......typ 20 två gånger *ler*

92238-299
Detta härliga kort tog jag på henne under vår trevliga miniträff i baren innan middagen på Scrapeventet i Helsingborg! Det är mitt ett fniss- anfall i fall ni undrar :-)

Stort grattis till dig!!
Hoppas din stora dag blir härlig!! ha det så skönt i Malmö!!
--------------------------------------------------------------
Idag gick jag in på Ticket när vi var en sväng på Frölunda torg jag och barnen, tänkte det kunde vara värt att kolla om det fanns nån billig restresa för mig och barnen, den veckan vi är ensamma då Mikael både jobbar och har jour hela veckan. Har kollat ett par veckor på nätet....
Jag fick världens överraskning- hon hittade ett kanonerbjudande till mig, så kanon att hon var tvungen att ringa sin chef för att kolla om det var sant!!
Så jag bokade direkt!!
En vecka på Mallorca- Alcudia, på ett bra och fint hotell med all- inclusive!! Super!! Mamma behöver inte laga mat eller fixa ens frukost på hela veckan!!
Så bra när man åker med barnen att det ingår:  frukost, lunch och middag varje dag samt mellanmål, frukt, snacks, glass och dricka [även alkohol hi hi] gratis när man vill!!
Inte blir det sämre av att det finns pool, är 200m till havet och 100m till centrum!!
Ja, så klart tog jag det erbjudandet direkt!!
Så nästa söndag åker vi :-) fattar inte att det är sant! Fick hjärtklappning när jag skulle berätta för barnen som blev såååå glada!!
Dom är ju så goa när man är med dom själv- då blir det liksom en annan sak....Hampus sa med myndig röst: jag hjälper dig mamma, jag tar den stora väskan. Han sa också till Erica, - du nu får vi kolla ibland så inte mamma känner sig ensam, och vi måste vara snälla och inte bråka!  Erica sa vuxet till sin lillebror: vi måste hålla ihop du och jag så inte nån kommer bort! Vi är bästa vänner hela veckan, ok!?
Det ska bli helt fantastiskt härligt!!
Känner att jag är värd detta nu efter den här hemska vintern- våren.....jag har inte haft det så roligt.....
Så avkoppling på en strand med ett härligt hav, god mat och dryck, glada sandiga barn, och ja, kanske ett par böcker känns som den bästa medicinen just nu!! Ladda batterierna liksom.... bara drygt en vecka kvar!!! WOW!!! Se här bara:
92238-298
Stranden är en och en halv mil lång!!!
Med detta härliga vatten......
--------------------
Nä nu måste jag lägga mig, ska ju jobba heeela helgen!!!
Ha en härlig helg blogg vänner!

Kommentarer
Postat av: marieg

Låter helt underbart!!! All inclusive.... perfekt!!
Ha det jätteskönt o njut av varje sekund!!!
Kram!

2007-06-29 @ 08:49:15
Postat av: Maria

Underbart Malin!! Är säker på att ni får en härlig vecka med gott att äta, sol och bara ha det bra! Ibland ska man ha lite tur! Kram Maria

Postat av: elisabethp

Jag är såååå AVUNDSJUK!!! Hoppas ni får det bra där nere du o barnen!
Och grattis till Tarja!!
kram

2007-06-29 @ 09:58:23
URL: http://elisabethp.blogg.se
Postat av: Anneli

Åhh, sååå härligt!!! En vecka går fort och sen lyfter ni!! Njuuuut!!
krAM Anneli

2007-06-29 @ 13:21:28
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Anna

Gud så underbart!!! Finns det tre platser till tror du??
Sommarkramen Anna

2007-06-29 @ 21:56:11
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Ita

Det är du helt klart värt!!!! Gud vad skönt!!! Njut lite för mig oxå! Vilka rara barn du har, härligt att e är så "vuxna"när det väl gäller!
Kram

2007-06-29 @ 22:09:42
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Malin

åh vad härligt- ni kommer att få det underbart! *kram*

2007-06-30 @ 17:26:03
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Linda B

å vad underbart, e lite nyfiken på vad resan kostade, vi e ju på jakt efter rest rsor vi med....men har inte hittat ngt än.Ha det så himla got å njut av lyxigheten kram på dig. Linda

2007-06-30 @ 21:46:39
Postat av: Tarja

Och nu är jag mer än 20x2 år:) En flaska Moet gick det åt på kvällen och herregud så ung och snygg jag kände mig. Drick mycket sådant på all inclusive. Man kanske ska med! kram Tarja

2007-06-30 @ 22:34:44
Postat av: Annika

Ja ibland ska man bara ha tur. Ska nog in och kolla in ticket jag med *ler*. Hade också behövt sola och bada, en Pinacolada.Kram Annika

2007-06-30 @ 22:39:47
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: nancy

ÅÅÅÅ låter underbart vad lyxigt med all inclusive.Oxå nyfiken vad man får betala för en sådan resa :)
ha de kram

2007-07-01 @ 03:31:20
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Elvy

Hoppas att ni får det underbart (det får ni) jag måste säga att jag är sugen på att åka också när man tittar ut och inte vet vilka regnkläder man skall ta på. Njut av den tiden du får nu det är du värd du har verkligen haft en jobbig vinter.Önskar er allt gott , ses på lunchen Kram Elvy

2007-07-04 @ 14:44:02
Postat av: Hermannrebekka

Big tnks for interesting and useful site!

2009-05-14 @ 12:13:09
URL: http://hermannrebekka.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback