Då var det dags!!

...att åka till MALLORCA!!!
Jag och barnen åket i morgon bitti!!!
Oaoaoaoaoao...har lite resfeber nu....packar i och packar ur...ja ni tjejer vet ju hur det är :-)
Har fixat mig en mp3- spelare med massa Stieg Larsson och de 2 sista Camilla Läckberg!!! Och Harry potter till barnen! Tack Maria!
Fick också låna olycksfågeln av goa Malin F, Tack kompis!! Tack för fikabesöket förut!!
----------------
Får väl se om vi kommer med planet...har ju börjat sådär..såg sent igår kväll att barnens pass gick ut i maj, så det var till att ringa passpolisen på Landvetter och i morse åka till stampgatan och fixa provisoriskt pass....980:- bara....som hittat...grämer mig? Jaså, tror du!! Fy så onödigt, särskilt för mig som har sååååånt kontrollbehov...bara att erkänna det här....
----------------
Här är lite pysslade lo´s från tisdagen hos Elisabeth:
92238-310
..fortsatte så klart när jag kom hem..denna var inte klar...
Love elsie- toby- serien är det jag har använt! Finns på Arkivet!

92238-311
Ja, då lämnar vi dig hemma då pappan!!
Ses om en vecka!
Ha det nu så bra alla mina vänner!!!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Underbara layouter vännen -
hoppas nu att ni får en helt fantastisk vecka!!! *kramar*

Postat av: Linda B

Ha en kanon skön semester, här lär det ju ösregna en vecka till, så njut av värmen!! Fina Lo´s du gjort
Kram Linda

2007-07-08 @ 10:13:27
Postat av: Ita

Ha det nu helt underbart!!!! Njut av värme och sol! och ta gärna med dig solen hem *ler*.
Gillar färgerna i dina Lo, båda fast på olika sätt... Men å andra sidan gillar jag allt du gör..*l*
Kram på dig vännen

2007-07-08 @ 17:49:44
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Annika

Härliga Lo;s. Håller med Ita, ta med dej solen hem och njut nu riktigt ordentligt.Kram Annika

2007-07-08 @ 21:04:52
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Anna

Hoppas det inte var några fler missöden innan resan!
Ha nu en riktigt trevlig resa du och barnen.
Skitsnygga layouter, särskillt den på din man.
Sommarkramen Anna

2007-07-08 @ 22:54:43
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Zara

Hoppas ni har det toppen i solen!
Fina sidor du scrappat!
Kram

2007-07-09 @ 12:19:33
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback