Julveckan

Då var den här- sista veckan innan jul. Hur gick det så fort? Det här måste vara det snabbaste halvåret i min livshistoria!
I söndags var vi i alla fall på Liseberg hela familjen:
92238-460
Temat för i år var Lappland...så vackert med alla små lampor i träden!
Vi provsmakade och köpte diverse godsaker ...

Lite fudge är aldrig fel:                                      Sen var det dags att vinna lite:
                                                               
Ett bra komplement till vårt egengjorda julgodis.   Stolt kille som vann 2 kg kexchoklad!
__________________________________________________________
Sen var det måndag och födelsedag för min goa kompis Ann-Karin:
92238-467
Grattis!!!!!!!!! Det var väl 23 du fyllde?! Tack för all den goda maten!

Vi har en tradition att ha tjejträff när hon fyller år, så även i år.
Linda, Anna, Ann-louise, Annette, jag och födelsedagsbarnet gjorde en 
favorit i repris: julklappsspelet:
               
Så vansinnigt kul!                  Se så mycket fina saker!
Det är ju en helt hysteriskt och roligt lek!
Man blir som en 5 åring igen :-)
_____________________________________________

Tisdag: Dags för pepparkaksbak:
92238-461
Dom smakar alltid bäst hemmagjorda! Vi får väl se om det finns några kvar
till julafton *ler*

                                             
Ericas glaserade gumma.                  Hampus i full fart med glasering. 
_______________________________________________________________

Nu är dags för examination idag! För SISTA gången!!! Puh så skönt efter denna dan är slut....Nu är det bara 22 dagar kvar av mina 3-år på universitetet, helt tokigt! Känns helt overkligt!

Då är det bara julstressen kvar!
Fast jag fungerar ju bäst under press så det blir nog inga problem :-)
Har lite klappar kvar....har affärerna nattöppet? Det är ju då jag är som bäst.....
Gran ska fixas, för att inte tala om städning...oj oj oj, det var inte igår det blev ordentligt städat här hemma!
Sen är det väl bara maten kvar.....
Ha en härlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Linda Benazic

jag får önska er alla en god-skön-stressfri - å alldeles underbar JUL !!! KRAM LINDA

2007-12-19 @ 22:18:34
Postat av: Malin

så mycket fina bilder... julstämningen kommer helt klart krypande *ler* underbart Malin - låter mysigt med hela familjen på Liseberg (önskar att vi hinner dit också *hoppas*) och pepparkaksbak... juligt värre :) tänk nu på att inte stressa för mycket, julen kommer ändå (jag lovar) - glöggmys snart kanske? *kramar* hoppas din examination gick bra...

Postat av: Anneli

Stressa?! Kan du det?? Du verkar aldrig stressad! *L*
Härligt med pepparkaksbak. Känner lukten! Visste inte att det fanns glasyr på tub! *L*
krAM Anneli

2007-12-20 @ 11:54:26
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Ita

Visst e Liseberg helt underbart mysigt, blir lite sugen på dina pepparkakor...
Kram

2007-12-20 @ 16:21:03
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Annika

Hoppas att vi hinner till Liseberg...fast det är ju sista dagen imorgon *Ler*. Pepparkaksbak är mysigt, fast mina blir aldrig goda! Hoppas på att få klart allt ikväll. Har ju lite plock kvar.Julkramar Annika

2007-12-22 @ 15:39:09
URL: http://mellbina68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback