Värmebölja?!

Nu är den då här- SOMMAREN! Det fina vädret kom lagom när en hel del av oss började jobba igen...återigen är de sena semesterfirarna årets solvinnare!! Grattis till er!
Själv har jag nu jobbat två veckor redan... har 4 arbetsdagar kvar sen väntar en ledig vecka innan det är dags för mig att börja plugga igen!
Känns konstigt på nåt sätt, har ju varit ledig från skolan, även om jag jobbat , ända sen sista maj! Nu väntar min C-uppsats och sista praktiken, sen är jag KLAR!! Kan nästan inte fatta det, har redan gått fem sjättedelar av utbildingen! Wow!
-------------
Nu börjar ju det mesta starta upp igen nästa vecka, träningar, Mikael börjar jobba = barnen ska vara ensamma igen ett par dar innan skolan startar, det är bara tre dagar som tur är... Jag har tagit ledigt måndag och fredag så vi kan hitta på lite kul saker så här i slutet!
-------------
Har pysslat lite, mest gjort kort nu det sista här är ett som kan visas:
92238-332
Detta är till Mats som tack för hjälpen med Ericas rum!

Har ju som bekant ingen scanner just nu...eftersom
den är kopplad till datorn med strul...Så därför blir det foto av det jag gör...
På tal om pyssel.....Jag var på Arkivet igår och hälsade Tarja välkommen hem från USA!!! Hon är för gullig! Jag fick en hel kasse med presenter!!! Jättefina och roliga scrap saker...foto kommer :-)
Tack!!!! Jag blev verkligen jätteglad!!
--------------
Som tur är kommer det en kille hit imorgon [äntligen] och ska kika på datorn...troligtvis moderkortet säger han....då FINNS mina foton kvar!! Så jag hoppas ju på det så klart!
----------------------------------------------------------------
Kommer snart att skriva om en massa kul saker som händer framöver.......vill inte säga riktigt ännu!!
Hi hi hi....
PS: Kika in på
Paperdolls blogg!!!

Ha det bra i sommarvärmen!!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Värmebölja har det verkligen vart idag! Skönt att du har lite ledigt inimellan =) Åh scrappresenter- lyckan är gjord!! Hoppas att datakillen har rätt så att bilderna finns där, håller tummarna!
Kram från Maria

Postat av: Linda Benazic

ja du det har verkligen varit varmt,men vi har bara grejjat å packat upp å packat om, i morgon blir det gbg igen...evigt resande :)
hoppas att du får löst det med eran dator, å dina kort!!!! Underbart att få en hel kasse med pyssel grejjer, mmmmm låter spännande å från USA oxå, där har de en hel del kul saker, kan ja tänka mig!! Lycka till nu med sista terminen...
kram

2007-08-09 @ 23:00:44
URL: http://www.lindabenazic.blogg.se
Postat av: Elin

fint kort

2007-08-09 @ 23:11:21
URL: http://www.blueeye.blogg.se
Postat av: Malin

jättefint kort... *ler* härligt med värme trots att man jobbar tycker jag! :) ska kolla in paperdollsbloggen *kram*

2007-08-10 @ 15:01:02
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Karin B

Nu blir jag nyfiken :-D

2007-08-10 @ 21:17:04
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Ita

Så nyfiken och avis på vad du fått.... Du måste lägga upp en bild!
Kram

2007-08-11 @ 10:10:08
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Teoalbertine

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2009-04-06 @ 10:58:03
URL: http://teoalbertine.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback