Resfeber...

Alltså det är trevligt att ha resfeber :-) Nu har man ju längtat sååå länge till denna helgen att det känns konstigt att det är dags!
Vi skulle ju åka på lördag morgon, men kom på att vi får åka så okristligt tidigt i så fall. Det blir nu istället så att vi åker imorgon redan :-) En extra natt och då så klart även en extra hotellfrukost :-)
Jag Malin F och Elisabeth P var på detta hotellet för drygt ett år sen och jag minns fortfarande vilken härlig frukost buffé dom hade....och snygga smycken eller hur kompisar :-)   Jag fick syn på ett halsband där i en glasmonter som låg där och skrek efter mig: Maaaaaalin, maaaaaalin...lät det, så kl 1-2 på natten fick jag störa den undrande nattportiern med min fåfänga....skulle ju bara ha det, då kan man ju inte vänta ens till morgonen, tänk om någon skulle hinna före mig :-)

Ja ja, nog babblat, jag har ju en lång packlista att följa, nästan som att åka på läger!
Har ju också en fin väska att packa i...tack Maria!!
Värre än att packa till paperdolls träffarna...jag har ju ingen aning hur mycket...eller ska jag kanske säga lite....vi kommer ha som "egen- scraptid". Eller jo, visst VET jag tiderna, men ni vet...massa prat, fniss å kikande, ärligt, är det nån idé att packa ner allt....kommer antagligen inte snvända hälften!!

Nu ska jag fixa lite mat, sen bär det iväg till Kärra, för Ericas 2:a seriematch, dom vann ju förra! Dessa tjejer ska ni se, helt otroligt duktiga :-) så kul att se på. Vi tar med en filt lite kaffe och mackor så har vi en mysig familjestund, jag Mikael och Hampus!! Man får ju passa på i det härliga vädret när man ska sitta inne en hel helg...Missar ju paperdolls på söndag, men ska kika in en stund på kvällen :-)

Ja hörni det var allt!!
Tack för att ni orkat läsa, kram kram

Kommentarer
Postat av: marieg

Här är en till som har resfeber eller vad man ska kalla det. Skulle packa, men det blir inget gjort alls.... Vi ses imorgon!!! Detta blir sååå häftigt!

2007-04-26 @ 20:08:32
Postat av: Maria T

Hejsan!
Ha en riktigt bra helg!!
Kram

2007-04-26 @ 20:45:17
Postat av: Erica

Ha det nu så fantastiskt roligt :0) Är allt väldigt avis... tur att det är Paperdolls på söndag :0)
Kram Erica

Postat av: Lina

du här är en till som sitter med lite "resfeber", det ska bli så himla skoj detta!
Så skönt att ni kommer ner redan på fredag!
Vi ses!
kram

2007-04-26 @ 21:57:53
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: nancy

Man e "lätt" sotis på dig .Ha nu så himmla kul ,sedan vill jag se hur tröjan blev *L*
kram Nancy

2007-04-27 @ 07:38:44
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Linda B

Ha det så himla trevligt å skönt...Vart skall ni??? eller framgick det ??? hmmm ja ja skönt att komma iväg lite i allafall
kramis

2007-04-27 @ 09:12:10
Postat av: Annika

Trevlig resa Malin.Ha det så kul och njut av lite lyx på hotellet.Kram Annika

2007-04-27 @ 12:43:56
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: elisabethp

Ja ha såå trevligt nu Malin o njuut ordentligt!!Och passa på att njuta ordentligt som sagt av frukosten!
Kom sen hem och visa oss allt du gjort!
kramar

2007-04-27 @ 18:41:31
URL: http://www.elisabethp.blogg.se
Postat av: Marina

åhhh!! vad härligt med lite resfeber i kroppen!!
så nyfiken på vart ni skall.. jag förstår att det är scrapp helg!!? eller.. hi hi
Hoppas att du skriver när kommit hem igen, så man får lite mer detaljer på helgens bravader..
kram Marina

2007-04-28 @ 18:53:27
Postat av: Prebenhege

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2008-06-04 @ 14:10:46
URL: http://prebenhege.3steps.com
Postat av: Melvinalicia

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2008-09-29 @ 14:57:20
URL: http://melvinalicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback